XXL Nutrition

Windows 7 zuigt!

Wie draait er hier nog meer op windows 7. Ik vind het zwaar ruk en geen enekele game draait erop. gister GTA EFLC gekocht welke volgends het doosje ook op windows 7 zou moeten kunnen draaien. Afijn na de installatie wil je natuurlijk meteen beginnen, maar je raad het al een foutmelding. Foutmelding gegoogled en bleek een veel voorkomend probleem te zijn met gta en windows 7. Uitleg opgevolgd en de game weer proberen te starten maar kreeg nu weer een andere foutmelding als ik deze dacht opgelost te hebben verscheen de vorige weer dus woedend computer uitgepleurd en me oude pc maar weer aangesloten. Denk dat ik maar een vista ga regelen.

ik draai zelf w7 64 bit en heb geen problemen met gta4 eflc.
Ik denk zelf dat het eerder een combinatie van je drivers en hardware is dan windows 7 zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Is het een samengesteld systeem, of één die kant en klaar is ?
(il)legaal spel?
(il)legaal Windows 7?

Zo zijn er toch wat factoren die meespelen wat een foutmelding kan veroorzaken. ;)

Samengesteld systeem. legaal spel Illegale windows. Is het een oplossing om gewoon een orginele vista te installeren?

Speel ook af en toe een spelletje, heb zelf windows 7 ultimate 64x en tot nu toe nog 0 problemen gehad. Super OS als je het mij vraagt.

je kan ook veel beter gewoon een apple kopen.
apple crasht nooit is stabieler en je hebt een ingebouwde camera.
en apple is prima voor games.

laat de apple/windows flamewar maar beginnen,

Stelletje fanboys

OT: vista installeren? nooooooooiiit doen :) blijf maar gewoon bij w7 :)

laat de apple/windows flamewar maar beginnen,

Stelletje fanboys

OT: vista installeren? nooooooooiiit doen :) blijf maar gewoon bij w7 :)

Ok, zal eind van de middag eens kijken voor direct x 10 en updates van de drivers. Vind het vreemd want die computer is zo nieuw als het maar zijn kan en dan zoveel problemen...Ga nu trainen....

Vind dat design van apple eigenlijk toch niet veel bijzonders.

kweet echt niet wat mensen met hun PC doen maar mijn windows 7 heeft nog nooooit gecrasht. Meestal als de hardware het begeeft, dan krijg je allemaal rare opstartfouten etc. Dan krijgt windows weer de schuld voor de crappie cheapass hardware die ze gekocht hebben. :)

kweet echt niet wat mensen met hun PC doen maar mijn windows 7 heeft nog nooooit gecrasht. Meestal als de hardware het begeeft, dan krijg je allemaal rare opstartfouten etc. Dan krijgt windows weer de schuld voor de crappie cheapass hardware die ze gekocht hebben. :)
was een grap ik deed alleen BigT na :P
idd windows is bij mij ook nog nooit gecrashed of vastgelopen.

Ik draai ook Windows 7 64bit en heb er nooit problemen mee gehad.
Gebruikte eerst Vista 64bit maar ben blij dat ik overgestapt ben :D

Weet jij ook waarom een apple niet crashed ?

OT:
Vista heb ik nooit getest, maar dat lijkt me alleen maar k*t
Windows 7 heb ik al een beetje getest, en heb het idee dat dat wel lekker loopt.
Persoonlijk zou ik nooit vista kopen.
Hier op mijn bakkie draai ik nog XP (nooit geen problemen mee) en ik ben van plan om over te stappen naar Windows 7 (of minimaal een dual boot te maken)

Enja, illigaal software is leuk, maar het kan ook meer problemen veroorzaken zoals minder stabiel zijn enz.

Niks mis met Windows 7. Alles draait prima bij mij.

Als je perse XP terug wilt hebben om het verschil te zien, maak dan gewoon een dual boot met 7 en XP.

Ik ben dus de enige met probs als ik het zo hoor...... :(

windows 7 x86 geeft geen problemen op men mac als ik wil gamen (en het installeren daarvan)..
het is en blijft gewoon wel een k*tsysteem om mee te werken.

Terug
Naar boven