XXL Nutrition

windows xp

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Ik HAAAAAAAT windows!!!
Ik heb zonet windows xp home edition erop gekregen in het nederlands. Het heeft uren geduurd voor een werkende key te vinden aangezien mijn officiele key niet werkt omdat hij OEM was en ik een retailversie gedownload had.

Ik heb eindelijk de meeste drivers erop gekregen maar de driver voor mijn draadloze usb netwerkkaart wilt hij niet installeren omdat ik daarvoor SP2 nodig heb.

Even naar de windows update site dus maar daar krijg ik een error omdat het geen geldige versie is. Geen nood antiwpa brengt de oplossing wel. Ik installeer die patch maar ik kan nog altijd geen updates doen. nog een paar 100 % windows genui value dingen gedownload maar ook daar krijg ik geen updates op mijn laptop.

Ik wordt er echt helemaal moe van en ik heb nog 1 dag om windows hier werkend op te krijgen met mijn draadloos internet want dan gaat mijn moeder op reis en gaat de deur hier op slot zodat ik niet meer bij de modem kan em hem rechtstreeks in mijn laptop te steken.

Wie o wie heeft links naar een 100% werkende illegale versie van windows xp pro in het nederlands? En dan liefst eentje waar ik tenminste SP2 op krijg of SP2 er al in zit.
Ik heb er verdomme recht op want die laptop heeft een officiele key die blijkbaar langs geen kanten werkt

Ik HAAAAAAAT windows!!!
Ik heb zonet windows xp home edition erop gekregen in het nederlands. Het heeft uren geduurd voor een werkende key te vinden aangezien mijn officiele key niet werkt omdat hij OEM was en ik een retailversie gedownload had.

Ik heb eindelijk de meeste drivers erop gekregen maar de driver voor mijn draadloze usb netwerkkaart wilt hij niet installeren omdat ik daarvoor SP2 nodig heb.

Even naar de windows update site dus maar daar krijg ik een error omdat het geen geldige versie is. Geen nood antiwpa brengt de oplossing wel. Ik installeer die patch maar ik kan nog altijd geen updates doen. nog een paar 100 % windows genui value dingen gedownload maar ook daar krijg ik geen updates op mijn laptop.

Ik wordt er echt helemaal moe van en ik heb nog 1 dag om windows hier werkend op te krijgen met mijn draadloos internet want dan gaat mijn moeder op reis en gaat de deur hier op slot zodat ik niet meer bij de modem kan em hem rechtstreeks in mijn laptop te steken.

Wie o wie heeft links naar een 100% werkende illegale versie van windows xp pro in het nederlands? En dan liefst eentje waar ik tenminste SP2 op krijg of SP2 er al in zit.
Ik heb er verdomme recht op want die laptop heeft een officiele key die blijkbaar langs geen kanten werkt

Is echt k*t zoiets, k'had hetzelfde voor met mijn vorige laptop. Tijdje geleden is ie kapot gegaan nog voor ik er een goedwerkende versie opgekregen heb.

Verkeerd gedacht, je hebt recht op de installatie van die OEM-versie, niet van een retailversie.

Op Usenet staan op dit moment in ieder geval weinig XP installaties, misschien dat je een torrent kan vinden.

• Topic Starter Topic Starter
de retailversie voegt nix toe qua functionaliteit.
Is er dan een manier om van de huidige installatie een oemversie te maken als ik mijn officiele key ergens ingeef?

Ken je niet iemand die een OEM-versie thuis heeft? en misschien wil de lokale computerwinkel je ook nog wel deze even lenen en dat je 'm dan terug geeft?

Je kan em ook gewoon kopen :D

Voor de zekerheid zou ik toch maar niet proberen te updaten via Microsoft, of het moet echt noodzakelijk zijn.

Als je ergens in antwerpen woont wil ik je gerust een windows vista of xp cdtje geven hoor :p Heb in der tijd zo'n 5 of 6 cdtjes gebrand omdat ik ze altijd kwijt speelde :) De vista is zelfs met custom OEM activatie.

Als je ergens in antwerpen woont wil ik je gerust een windows vista of xp cdtje geven hoor :p Heb in der tijd zo'n 5 of 6 cdtjes gebrand omdat ik ze altijd kwijt speelde :) De vista is zelfs met custom OEM activatie.

haha lekker maar mijn laptop kan dit niet aan vrees ik. Hij is al 4 jaar oud dusjah. Mss als ik een nieuwe computer koop maar ik denk dat ik dan meteen windows 7 erop gooi.

Ik ben eindelijk klaar met de installatie. Ik had alleen achteraf moeite met de drivers en ik kreeg rare meldingen van dat hij mijn accu niet herkende maar dan moest ik gewoon batt.dll in de map system32 onder windows plaatsen en klaar was kees. Alleen mijn usb en infrarood werken niet. Ik heb zowel de engelstalige als nederlandse driver geprobeerd zonde resultaat. Ook handmatig het stuurprogramma bijwerken leverde nix op. Maar eigenlijk gebruik ik dat toch nooit dus is het niet erg dat het niet werkt.

ok tnx :p
ik heb de vorige gestopt en ben met deze begonnen.
http://thepiratebay.org/torrent/4279422/

is dezelfde versie van de persoon die ze geupload heeft maar met SP3 en iets minder MB zodat hij op een CD past.

Die heb ik ook. Zit SP3 in en die key is slipstreamed dat wil zeggen dat je die niet hoeft in te voeren tijdens installatie.

Voor de zekerheid zou ik automatische updates uitzetten. en sowieso windows firewall uitzetten.

De laatste keer dat ik op mijn computer gevloekt heb is 6 maanden geleden, 3 keer raden wat er op die dag gebeurde...

SP2 krijg je vrij makkelijk erop geïnstalleerd als je gewoon windows standaard zonder SP erop hebt. Je moet dan effe een key changer zoeken en deze veranderen in eentje die je op internet vindt. Alleen SP2 ergens vinden kan lastiger zijn, microsoft pusht natuurlijk alleen SP3 tegenwoordig. Ik denk dat je hem met google nog wel ergens los kunt downloaden of misschien heeft iemand in je omgeving hem. Ik heb hem ook op een backup cd.

Oke. Let wel op met die "custom Windows XP" waar allerlei fixes in zitten enzo. Deze moet je dus zeker niet updaten.

tnx voor al de hulp!
idd maar dat moet ook helemaal niet want sp3 zit er al in en mijn driver voor mijn usb netwerkkaart werkt nu ook. Ik ga het ook niet proberen. Ik weet wel dat ik ooit een versie gedownload heb van xp pro, ook in het nederlands en dat ik door middel van een crack, mss antiwpa, mss iets anders, windows WEL kon updaten maar als ik dan opnieuw opstartte moest ik die crack opnieuw doen. Dat was wel handig maar die versie ben ik dus kwijt en met die gedownloadde van gisteren heb ik alles wat ik wou dus die is ook goed :D

het is gelukt. Alles werkt heel goed.. de laptop is nog steeds een beetje traag maar dat is omdat het al een oude laptop is. Hij is er toch weer wat op vooruit gegaan. Het enige wat ik vergeten was is windows update vergeten uitzetten waardoor ik plots een melding kreeg dat ik mogelijk het slachtoffer was van dat ik illegale software gekocht heb :')
Ik heb dan http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?t=640968&highlight=
gedownload, eens herstart en weg was die melding.
Ik heb wel nog altijd problemen met mijn usbpoorten maar dat heeft weer nix te maken met windows :p

het is gelukt. Alles werkt heel goed.. de laptop is nog steeds een beetje traag maar dat is omdat het al een oude laptop is. Hij is er toch weer wat op vooruit gegaan. Het enige wat ik vergeten was is windows update vergeten uitzetten waardoor ik plots een melding kreeg dat ik mogelijk het slachtoffer was van dat ik illegale software gekocht heb :')
Ik heb wel nog altijd problemen met mijn usbpoorten maar dat heeft weer nix te maken met windows :p

Oké mooizo;)

die versie die ik heb is namelijk wèl legaal;) vandaar dat je dan geen gezeur hebt met update's ed. en de meeste updates zitten al bij de cd op.

---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

trouwens, om hem wat sneller te maken heb ik ook nog wel tricks en registertweaks zodat de prestatie wat vooruit gaat!

Ga naar de website van je laptop uitgever; ga dan naar drivers en zoek jouw type en installeer even alles.. van chipset drivers tot videokaart driver, the whole deal.

Terug
Naar boven