XXL Nutrition

Winny 6-8 weken

scorpiatje

Novice
Waardering
0
Is het mogelijk(lees verstandig) om winny(only) 7-8 weken door te trekken op 40mg per dag?
En wat is het verschil tussen 40-50mg en de 6-8 weken?
Groeten,

zou 7 weken max doen, winny is erg giftig. 40mg is zat.

Is het mogelijk(lees verstandig) om winny(only) 7-8 weken door te trekken op 40mg per dag?
En wat is het verschil tussen 40-50mg en de 6-8 weken?
Groeten,

De rek is er bij Winny wel uit na 6 weken op 50mg/dag. Inject of tabs?

van al die UG tabs heb ik eerlijk vrij weinig, Desma met een lange slinspuit is the way to go for me...

ja 7 weken 40mg gaat je veel goeds doen. Nakuurtje niet vergeten

Als je iedere dag desma prikt dan moet je wel een rijke boy zijn! Helemaal i.c.m. met ander spul. :P

Overigens is het ook logisch dat het ug spul aanzienlijk minder presteert. Veel labtests wijzen uit dat de pilletjes op 80% gedoseerd zijn wat vreemd genoeg door veel users als betrekkelijk goed wordt gekwalificeerd. Als na de eerste leverpassage 25% onbruikbaar wordt dan houd je dus nog maar effectief 60% over ten opzichte van desma. Een behoorlijk verschil.

Gewoon 6 weken 50mg doen
Kom je ook mooi uit met 2 potjes zijn ze precies op
Ga je ook nakuren ??

Als je iedere dag desma prikt dan moet je wel een rijke boy zijn! Helemaal i.c.m. met ander spul. :P

Overigens is het ook logisch dat het ug spul aanzienlijk minder presteert. Veel labtests wijzen uit dat de pilletjes op 80% gedoseerd zijn wat vreemd genoeg door veel users als betrekkelijk goed wordt gekwalificeerd. Als na de eerste leverpassage 25% onbruikbaar wordt dan houd je dus nog maar effectief 60% over ten opzichte van desma. Een behoorlijk verschil.

Rijke milf getrouwd...:p

Geloof zelfs niet dat UG een zuivere 80% aan Stanazolol oplevert, maar enfin.

Trukje wat ik toepas is een 0.8x40 naald over de kortere slinnaald heen schuiven, past precies, en dan de substantie uit de ampul zuigen. Vervolgens echt hard in een spier drukken met weinig vet ervoor, zodat de naald toch diep in de spier geraakt. Vrij pijnloos;)

Terug
Naar boven