MuscleMeat

winny 8 weken

jep die lever kan echt de plee in als je 8 weken doet!!! haha;)

als ik jou was zou ik gewoon na 6 weken stoppen en nakuren, 6 weken vind ik lang genoeg...mja dat is maar 1 mening

50 Dollar zei:
jep die lever kan echt de plee in als je 8 weken doet!!! haha;)

als ik jou was zou ik gewoon na 6 weken stoppen en nakuren, 6 weken vind ik lang genoeg...mja dat is maar 1 mening

Dikke onzin.. Na 8 weken is er niks aan de hand!

hoeveel mensen doen niet kickstart oxy,dboll of tboll en aan het eind winny?

dan kom je zeker wel aan een week of 7/8.

Ik denk ook dat het allemaal opzich wel meevalt.
HEt word natuurlijk anders als je er flink bij aan de zuip gaat dus ik denk dat de lever opzich niet zo gek veel meer te lijden heeft met twee weekies meer dan normaal:)

het is allemaal al gezegd...!

axestream zei:
Natuurlijk, maar als je zo'n twee kuurtjes per jaar doet gaat het wel meetellen.

is wel zo , maar als je na je nakuur een maandje mariadistel zou nemen zou dat zelfs wel meevallen Imo

als je kijkt wat de gemiddelde student naar binnengooit aan alcohol..denk ik dat het wel reuze meevalt..mits je niet drinkt natuurlijk..maar dat spreekt voor zich als je aan de 17aa bent imo!!

johankaas zei:
kan ik een nieuwe lever bestellen :toilet: als ik in plaats van 6 weken mijn winny naar 8 weken doortrek, ik ga zo lekker:D

40mg per dag

Het domste wat je kan doen is stoppen terwijl je nog groeit. Je lever kan heel wat hebben, daar hoef je niet voor te stoppen. Lekker doorgaan dus. je lichaam geeft zelf wel aan wanneer het genoeg is (dan groei je gewoon niet meer van die kuur).

Brutez zei:
Het domste wat je kan doen is stoppen terwijl je nog groeit. Je lever kan heel wat hebben, daar hoef je niet voor te stoppen. Lekker doorgaan dus. je lichaam geeft zelf wel aan wanneer het genoeg is (dan groei je gewoon niet meer van die kuur).

Is dit ook weer een tip van je grote idool of lul je zelf maar wat?
Je kan natuurlijk kuren zolang je groeit maar het moet natuurlijk wel verantwoord blijven lichamelijk.

G21 zei:
is wel zo , maar als je na je nakuur een maandje mariadistel zou nemen zou dat zelfs wel meevallen Imo

als je kijkt wat de gemiddelde student naar binnengooit aan alcohol..denk ik dat het wel reuze meevalt..mits je niet drinkt natuurlijk..maar dat spreekt voor zich als je aan de 17aa bent imo!!

Probleem is dat je die twee situaties niet kan vergelijken. Als je aan de 17aa's it dan belast je je lever elke dag 6 tot 8 weken lang.

Infinity zei:
Is dit ook weer een tip van je grote idool of lul je zelf maar wat?
Je kan natuurlijk kuren zolang je groeit maar het moet natuurlijk wel verantwoord blijven lichamelijk.

40mg winny, verantwoord blijven.. lol.. misschien moet je wat minder naar het necedo surfen..

axestream zei:
Probleem is dat je die twee situaties niet kan vergelijken. Als je aan de 17aa's it dan belast je je lever elke dag 6 tot 8 weken lang.

zit wat in..al denk ik dat het wel meevalt!

Infinity zei:
Bro ik heb het nie over alleen winny natuurlijk.
Jij wel dan...?

Ik wel, en ik denk de topic starter ook. Zo niet dan mocht hij wel iets duidelijker zijn. Maar 40mg winny een paar weken langer maakt weinig uit. Zeker als hij zegt dat hij "zo lekker gaat". Als het slecht zou zijn ging hij niet lekker. Dan zat hij wel met gele oogjes op de bank.. ;)

Brutez zei:
Ik wel, en ik denk de topic starter ook. Zo niet dan mocht hij wel iets duidelijker zijn. Maar 40mg winny een paar weken langer maakt weinig uit. Zeker als hij zegt dat hij "zo lekker gaat". Als het slecht zou zijn ging hij niet lekker. Dan zat hij wel met gele oogjes op de bank.. ;)

Ik ga er maar niet meer op in want jij bent tog al helemaal beinvloed:D

• Topic Starter Topic Starter
dit was mijn schema
Week 1-10: 750mg Test.Enanthaat
Week 1-3, 6-9: 40mg Winstrol ED.
Week 13-16: 30mg Nolva.

test werken niet bij mij, ik weet ook niet waarom??? , dus heb ik mijn schema zo aangepast

Week 1-10: 750mg Test.Enanthaat
Week 1-3, 4-9: 40mg Winstrol ED.
Week 10-13: 30mg Nolva.

zit nu in mijn 5de week en ga gewoon goed met winny, ik was er even mee gestopt maar dat merk ik ook meteen alsof ik natural trainde, vandaar dat ik wil doortrekken, test stop ik dan denk ik ook mee (genoeg visolie in mijn lichaam!) en nolva doe ik na week 10

Test werkt niet bij jou??

Terug
Naar boven