toxicocean
Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
winnie en anavar oral kuur
anavar gaat pas goed werken in week8-10 op 80-100mg per dag

winnie en anavar oral kuur
anavar gaat pas goed werken in week8-10 op 80-100mg per dag...winnie is ook levertoxisch...nahja, toxicocean (leuke naam)...je nakuur moet bestaat ook orals...
veel geluk met het zoeken naar een nieuwe lever!!!!
speel voor safe en vervang die winnies tabs voor injects

hallo,
ik wil als eerste kuurtje een oral-only kuurtje doen, het doel ervan is vooral kracht en eventueel anaerobe uithouding te verhogen, droge massa is mooi meegenomen, maar liever geen grote gewichtstoename (ik doe oa aan sprinten, niet bodybuilding)
ik heb wat onderzoek gedaan en zowel winny en anavar lijken hiervoor geschikt. Nu zat ik te denken: is het beter om een kuur met 1 middel appart te volgen (winny 50mgED of anavar 50mgED), of kan het voordeliger zijn om ze te stacken (vb elk 30mg ED)?
nja, maar deca is langer dan een jaar opspoorbaar, vandaar mijn keuze voor mildere orals die (normaal gezien) na 3 weken niet meer te detecteren zijn.
:-) dat zou wel helpen, maar ik ben voorlopig een simpele manier aan het zoeken waar er niet veel kennis voor vereist is. Later misschien...