MuscleMeat

winny + anavar

winnie en anavar oral kuur???
anavar gaat pas goed werken in week8-10 op 80-100mg per dag...winnie is ook levertoxisch...nahja, toxicocean (leuke naam:p)...je nakuur moet bestaat ook orals...
veel geluk met het zoeken naar een nieuwe lever!:thumbup:!!!

speel voor safe en vervang die winnies tabs voor injects

Ja en waar haal je een lever tegenwoordig??

Zou ik niet doen, doe maar eerder een winny only @ 40mg p/d, is genoeg voor eerste keer ;-)

winnie en anavar oral kuur???
anavar gaat pas goed werken in week8-10 op 80-100mg per dag...winnie is ook levertoxisch...nahja, toxicocean (leuke naam:p)...je nakuur moet bestaat ook orals...
veel geluk met het zoeken naar een nieuwe lever!:thumbup:!!!

speel voor safe en vervang die winnies tabs voor injects

ehm bro, stop met iedereen na te praten over het levertoxisch gedoe, je lichaam kan heeeeeeel wat hebben. hij kan makkelijk 8 weken winny op 30 mg en anaver op 30 mg nemen en vervolgens nog n nakuur met 20mg ed nolva.

en heb jij zelf al ervaring met anaver @ 100mg ED? ik denk het niet, ikzelf merkte in week 2 al enorma krachttoename en vasculariteit, mijn bench ging in 3 weken 30 kg omhoog, en nam het totaal 4 weken, zeg dus niet dat het pas in week 8-10 goed gaat werken:o

hallo,

ik wil als eerste kuurtje een oral-only kuurtje doen, het doel ervan is vooral kracht en eventueel anaerobe uithouding te verhogen, droge massa is mooi meegenomen, maar liever geen grote gewichtstoename (ik doe oa aan sprinten, niet bodybuilding)
ik heb wat onderzoek gedaan en zowel winny en anavar lijken hiervoor geschikt. Nu zat ik te denken: is het beter om een kuur met 1 middel appart te volgen (winny 50mgED of anavar 50mgED), of kan het voordeliger zijn om ze te stacken (vb elk 30mg ED)?

Als je niet aan bodybuilding doet en alleen wat meer definitie wil en een''paar''kilootjes erbij,denk dan aan een decaatje,deca helpt je sneller te herstellen daarom wordt het middel ook wereldwijd gebruikt door topsporters,ongeacht welke sport....van blessures met een herstelperiode van minimaal 6 weken ben je genezen in 2 tot 3 weken.....

• Topic Starter Topic Starter
__

Laatst bewerkt:
__

Laatst bewerkt:
winny only of anavar only... kiezen niet delen ;)

__

Laatst bewerkt:
ik zou zelf voor de winny gaan ;) 30 a 40 mg per dag

ok, bedankt voor al de input :)

Terug
Naar boven