AndroidHealthClinic

winny + anavar

ehm bro, stop met iedereen na te praten over het levertoxisch gedoe, je lichaam kan heeeeeeel wat hebben. hij kan makkelijk 8 weken winny op 30 mg en anaver op 30 mg nemen en vervolgens nog n nakuur met 20mg ed nolvadex.

hoe weet jij dat je lever heel wat kan hebben? omdat je er nug een last van hebt?
of ben jij al een x 80 geweest, en heb je toen even gezien hoe het met je lever stond?

imo kan dat nu wel goed zijn, maar je doet je lever toch schade aan, en ik denk dat als je ouder bent je het pas goed kan merken

Ben zelf bezig met winny op 60mg per dag op het moment gedurende 5 weken. Daarna 2 weken clomid

week 1 30 mg
week 2 50 mg
week 3 60 mg

Bezig aan de 4de week nu, paar dagen terug bloed laten testen, en volgens mijn huisarts hield mijn lichaam het opmerkelijk goed, moet wel zeggen ik drink genoeg spul wat mijn lever ook maar een beetje ontziet.
Nakuurtje erna, en het zou weer goed moeten zijn.

En 18 jaar;)

19 inmiddels ;)

I know, ben eigenwijs maargoed, 1 van de betere eigenschappen hehe

Tja, je kunt jezelf zoveel wijsmaken he...;)

Je komt in 2maanden 7kg aan. En dan ga je nog aan de juice omdat het niet snel genoeg gaat. Waar gaat het tegenwoordig nog over.

Ben zelf bezig met winny op 60mg per dag op het moment gedurende 5 weken. Daarna 2 weken clomid

week 1 30 mg
week 2 50 mg
week 3 60 mg

Bezig aan de 4de week nu, paar dagen terug bloed laten testen, en volgens mijn huisarts hield mijn lichaam het opmerkelijk goed, moet wel zeggen ik drink genoeg spul wat mijn lever ook maar een beetje ontziet.
Nakuurtje erna, en het zou weer goed moeten zijn.

hey eff mis of topic een vraagje maar waarom nakuur je met clomid na winny only kuur ? speciale reden ?

Nog veel te veel clomid hier liggen, geen gyno tot nu toe, dus clomid voldoet prima

heb zelf nooit clomid gebruikt maar altijd nolvadex, kan wel zeggen dat maten die wel clomid gebruikt hebben zich vreselijk klote voelde, en las het ook weleens hier op het forum, ikzelf heb geen ervaring met clomid, maar wel met nolvadex en ik voelde me echt helemaal top met nolva,

maar eigenlijk denk ik dat het een beetje overdone is nakuren na winny, maar hier denken een hoop mensen anders over

Dat zeg ik ook niet dat ik gyno van krijg, heb zelf een aantal personen positief gehoord over clomid, en tis dat ik hier nog een aantal doosjes heb staan dus dat komt suwieso goed uit.

Winstrol is suwieso maar een lichte variant, nakuren vind ik mischien zelf ook een beetje overrated bij een winstrol only, maar doe het toch maar want je weet maar nooit.

Terug
Naar boven