AndroidHealthClinic

Winny + clen

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Nu las ik vanavond op het forum ieman die aan de winny en clen zit..
5% droger geworden en 5 kg in 8 weken?? Broscience of is dat wel degelijk mogelijk?
Ben er wel benieuwd naar geworden, misschien dat ik deze vanaf week 4/ 5 (van de totaal 7 weken winny) toe ga voegen aan me kuur, vanaf week 4/5 begin ik 2 weken met de clen (80 tot 100 mcg per dag) dan 2 weken stoppen met de clen, en dan nogmaals 2 weken clen.
Of beter pas met de clen te beginnen direct na me winny cycle?

Doel is droger uit de kuur komen met eventueel nog wat massa winst tijdens de clen

Laatst bewerkt:
Misschien toevoegen? Dus je bent nu weer bezig met winny only?...en hoe zit het met de kg's? Al boven de 75?

Maargoed, ik zou clen na doen, niet meelopend met winny.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien toevoegen? Dus je bent nu weer bezig met winny only?...en hoe zit het met de kg's? Al boven de 75?

Maargoed, ik zou clen na doen, niet meelopend met winny.

Yes wou hem nog 1x pakken:) laatste x oral only.
Gewicht zit boven de 75 inderdaad ga het laatste jaar weer erg lekker!

Ontopic:
Wat isde reden dat ik hem na de winny moet pakken ipv tijdens de laatste weken meepakken? En wel benieuwd:)

Waarom ga je neit eerst cutten en daarna de Winny?
Evt low dose test-e cutten en laatste 4 weken Winny, dat zou dan mijn voorkeur hebben...

Waarom ga je neit eerst cutten en daarna de Winny?
Evt low dose test-e cutten en laatste 4 weken Winny, dat zou dan mijn voorkeur hebben...

Ben al bezig met de winny, ga bijna week 4 in.
Idee was eigelijk om met de winny nog iets te cutten en beetje massa te winnen.. Maar toen ik eenmaal begon toch besloten om er een goede bulk cycle van te maken.

Had eigelijk nog nooit over clen research gedaan sinds gister, toen ik het las werd ik er goed nieuwschierig van en sprak et me goed aan.

Wil dus ook gaan kijken hoe dit me gaat bevallen, alleen zou i graag willen weten waarom ik et de laatste 2 weken van me kuur kan toevoegen, of direct na me kuur

Ik ben geen voorstander van cutten direct na je kuur. Eigenlijk ook niet van clen, maargoed haha.
Verder vind ik het erg ondoordacht om je cutkuur te gaan bulken en dan op het eind toch weer te willen cutten.
Maar dat moet je allemaal zelf weten natuurlijk.

Ik ben geen voorstander van cutten direct na je kuur. Eigenlijk ook niet van clen, maargoed haha.
Verder vind ik het erg ondoordacht om je cutkuur te gaan bulken en dan op het eind toch weer te willen cutten.
Maar dat moet je allemaal zelf weten natuurlijk.

Bedoeling was om door te bulken tot begin mei, nog 8 weken na me cuur doorbulken.
Tot ik gister over de clen was, hb ik me doelen bijgesteld.
Als ik zo nog een maandje kan cutten met spierbehoudt en eentueel nog wat massawinst, kan ik gewoon tot de zomer blijven cleanbulken.

Maargoed, wat zou jij me aanraden? Week 6 van me kuurde clen toevoegen, of direct na de kuur?

8 weken Winny only is perfect om op te cutten vind ik, wel vrijwel onmogelijk om dan ook nog spiermassa te pakken.

Heb je ervaring met clen op het eind toevoegen?

En het wordt aangeraden om het op de bouwen? Ga beginnen met:
Dag 1: 20mcg
Dag 2 40mcg
Dag 3 60 mcg
Dag 4 t/m 14 80 mcg

Bedoeling is al me massa behouden, eventueel nog wat winnen indien mogelijk?
En vetpercentage 4% omlaag brengen.
Ga ik dit reddden door een 300cal onder ondehoud te eten? Of beter op onderhoud op trainingsdagen, en op rustdagen onder onderhoud. En dan low carb, high protein

Als je goede winstrol hebt dan kun je wel flink lager dan 300 kcal zitten.

Als je goede winstrol hebt dan kun je wel flink lager dan 300 kcal zitten.

Heb zeker goede winstrol, ga ik de clen pas in de laatste 2 weken van me winny toevoegen, en dan 4 weken na me winstrol doorgebruiken.
Wat wordt dan aangeraden om te doen als me winny is afgelopen? hoever kan ik onder onderhoud zonder spierverlies te creëren?

Winny en bulkkuur....

Maar volgens mij wil je te veel tegelijk. Dan weer bulken dan weer cutten. Je leest iets op internet en gooit gelijk je eerdere plannen overboord. Volgende keer eerst je doel bepalen en dan goed uitzoeken wat te nemen en waarom.

Je kunt nu best gaan cutten want veel massa winnen met winny kuur heb je niet.

Winny en bulkkuur....

Maar volgens mij wil je te veel tegelijk. Dan weer bulken dan weer cutten. Je leest iets op internet en gooit gelijk je eerdere plannen overboord. Volgende keer eerst je doel bepalen en dan goed uitzoeken wat te nemen en waarom.

Je kunt nu best gaan cutten want veel massa winnen met winny kuur heb je niet.

Iedereen stelt ze eigen doel aan een kuur, voor mij was et een prima bulk kuur, voor mijn doelen.

Ik heb me cut vervroegt door de clen, enige vraag waar ik mee zit of ik door de clen me massa behoudt met een cut

Niet gaan cutten na je kuur. Blijft niet veel over van je gains imo.

Clen zorgt toch voor massa behoud in een cut?

Zover ik heb gelezen wel dus het kan best wel op de manier zoals jij wilt doen hoor. Ik vind het persoonlijk gewoon erg jammer van de winny om daarmee echt te cutten en vervolgens nog clen erachteraan te gebruiken.

Als je een rat bent misschien. Anti catabole werking van Clen valt erg tegen vind ik.

Clen is toch anto catabol?? Of alleen tijdens de winny?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 12:24 ----------

Zover ik heb gelezen wel dus het kan best wel op de manier zoals jij wilt doen hoor. Ik vind het persoonlijk gewoon erg jammer van de winny om daarmee echt te cutten en vervolgens nog clen erachteraan te gebruiken.

Ik heb de winny niet gebruikt om te cutte maar om te bulken..
Bedoeling is ee. Korte cut met clen erachter aan, mits het anti carabol werkt..?
Iemand die hier meer over kan vertellen? Lees allemaal tegenstrijdige dingen

Clen zorgt toch voor massa behoud in een cut?

Nee, niet in een na kuur of voordat je helemaal hersteld bent.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 15:32 ----------

in theorie is clen anti-catabool maar zeker als je eigen test laag is ga je er niets aan hebben.

Terug
Naar boven