XXL Nutrition

Winny of verkeerd squatte…

Bezoekers in dit topic

Alsof jij recht van spreken hebt kerel. 9vd 10 keer kaap je een topic of kom je met onzin aan..
nee hoor,ik geef een mening,waarop ik dan word geridiculiseerd (meestal door @ak en vaak ten onrechte) en waarop ik dan een reactie geef en dus dan de topic "kaap".

terwijl het allemaal met een mening begon,dat RIDICULISEREN,juist DAT zorgt ervoor dat we off topic gaan😉

• Heart
Waarderingen: ak
nee hoor,ik geef een mening,waarop ik dan word geridiculiseerd (meestal door @ak en vaak ten onrechte) en waarop ik dan een reactie geef en dus dan de topic "kaap".

terwijl het allemaal met een mening begon,dat RIDICULISEREN,juist DAT zorgt ervoor dat we off topic gaan😉

dat was een reactie op zijn lichaamssamenstelling en krachtstats,wat ik raar vind vergeleken met de mijne!
hoe kan hij nou droger zijn,minder wegen,maar minder kracht en spieren hebben!?

dat was een reactie op zijn lichaamssamenstelling en krachtstats,wat ik raar vind vergeleken met de mijne!
hoe kan hij nou droger zijn,minder wegen,maar minder kracht en spieren hebben!?
Dat maakt toch geen F uit man

Elektronische acupunctuur? Zucht

Denk dat ie bij een tattoo-artiest is geweest. Voor sommige is het beter morgen na zonsondergang, dan is de Ramadan weer afgelopen

Je moet ook niet als een josti liggen maxen op winstrol only :o

bij een winstrol kuur? dat meen je toch niet of maak je een grap?
en wel jammer dat je een kuurtje doet terwijl je nog niet eens 100kg van jezelf uit kon reppen....
en dat er niemand iets van zegt is al helemaal belachelijk!
Ik probeer oprecht met iets te komen om op je comment te reageren, maar een hoop geblaf met totaal geen inhoud… scroll lekker verder haha

Handig om uit te leggen waarom je moet zuchten bij elektronische acupunctuur… 1 dag na de behandeling en het gaat al stukken beter dus waarom zucht je precies?😂

Je moet ook niet als een josti liggen maxen op winstrol only :o
Zou van een brug springen als ik met alles naar iedereen moest luisteren… weer een les geleerd en we gaan verder !

Ik probeer oprecht met iets te komen om op je comment te reageren, maar een hoop geblaf met totaal geen inhoud… scroll lekker verder haha
nee je hebt gelijk.
de gains bij een winstrol only is voor het grootste gedeelte vocht en natuurlijk start je een steroide cycle als je nog niet eens 100kg van jezelf uit kunt reppen op de bench,duhh!
🤣

No offense, maar dat klinkt toch juist logisch?
oh had ik nou MINDER wegen getypt? ik bedoelde meer wegen!
hij is DROGER maar weegt MEER , terwijl hij minder kracht en spieren heeft!

DAT is toch raar? effe serieus.
hij heeft dezelfde lengte als ik

oh had ik nou MINDER wegen getypt? ik bedoelde meer wegen!
hij is DROGER maar weegt MEER , terwijl hij minder kracht en spieren heeft!

DAT is toch raar? effe serieus.
hij heeft dezelfde lengte als ik
Vocht?

Handig om uit te leggen waarom je moet zuchten bij elektronische acupunctuur… 1 dag na de behandeling en het gaat al stukken beter dus waarom zucht je precies?😂
Zolang het maar helpt

nee je hebt gelijk.
de gains bij een winstrol only is voor het grootste gedeelte vocht en natuurlijk start je een steroide cycle als je nog niet eens 100kg van jezelf uit kunt reppen op de bench,duhh!
🤣
Hahah ‘steroide’ me reet, hoop aanstellers als jou hun mening horen geven over hoe GEVAARLIJK Winstrol only is… maat me eerste jointje vondt ik nog heftiger als de winstrol kuurtje. Stel je niet zo aan je klinkt als me vrouw 😂😂😂

Back
Naar boven