XXL Nutrition

winny-diana vraagske

ikke 20

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2.276
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
wat is volgen jullie het beste?

60mg/dag diana (4weke)
en daarna
50mg/dag win (4weken)

of

40 mg/dag diana + 40 mg/dag win (gedurende 8weken)

a.u.b. geen reacties van aiai 8weken tabs en dergelijke...:rolleyes:

want als ik schematjes zien van contest boys in de benelux zie ik 12 weken tabs met een veel hogere dosis...:p

grtz

Als je een keuze voorkeur wilt zou ik voor optie 2 gaan.

ik zou het zo doen:
week1-4 30mg dianabool
week5-8 40mg winstrol
week9 40mg nolvadex
week10 20mg nolvadex
week11 20mg nolvadex

eerste 4 weken massa pakken met dianabool en daarna 4 weekjes winstrol om een mooie defenitie en harde spieren te krijgen. als je dan je trainingsschema ook wat aanpast bv: 1e 4 weken zware en weinig herh en dan 4 weken wat lichter en dan wat meer herh, zal je er goed op knallen

wat zijn eigenlijk je stats en is t je 1e kuur of niet?

• Topic Starter Topic Starter
is niet men eerste kuur

neem af en toe winstrol tabs als "onderhoud"

reageer daar elke keer zéér goed op ;)

dus beter diana en win tesamen dan (dr worf)

thanks

Ik geef toch mijn mening,:D

Dit slaat helemaal nergens op,

2orale sterioden met elkaar combineren en dan ook nog eens een keer winstrol en diana, +daar komt bij die hoeveelheden die {wil} gebruiken onverantwoord en stom,:eek:

8weken = simpelweg te lang, zeker met die doseringen.
Wat wil je massa of harder/droger?

Harder: winstrol 40a50mg per dag 6weken constant
Veel massa: dianabol 30mg per dag 6weken constant

Onderhoud doen met orale sterioden echt slecht { lever choleserol enz}

Succes

met onderhoud bedoel ik niet dat ik tussen de kuren door tabs neem e ;)

en als ik u hoor; 6 weken tabs is de max.....
:rolleyes:

en op 30mg diana/dag enkel... daar groeit nog geen mug op...

´onderhoud´ met 17aa orals... hoe vaak is dat per jaar?

ikke 20 zei:
met onderhoud bedoel ik niet dat ik tussen de kuren door tabs neem e ;)

en als ik u hoor; 6 weken tabs is de max.....
:rolleyes:

Dan ben ik die eerste mug toedertijd,:D zelf op 25mg ed,

ik wou dat dat voor mij ook zo was dan ;)

nou slik jij maar lekker 50mg dan! samen met 50mg winstrol! hehehehe
veel succes en doe je best

Dr. Worf zei:
Als je een keuze voorkeur wilt zou ik voor optie 2 gaan.

80mg orale as per dag? en dat 8 weken lang??? Dat zou me dan nog de domste oplossing lijken...

Als je het toch wilt doorzetten..

wk 1-5 40mg dbol
wk 5-8 40mg winstrol

natuurlijk nakuur met nolva...

Of je nu 8 weken dbol only doet of een combi met winny de laatste weken, maakt denk ik geen verschil qua levertoxiteit. Het blijven toch beide 17aa steroiden...en dat wordt niet opeens erger als je op de helft met dbol stopt en dan over gaat op winny.

Kom op zeg, deze doseringen voor 6-8 weken doen echt geen dramatische dingen met je gezondheid. Het betekend niet dat je er lekker op los kunt snoepen voor een onbeperkte periode maar echte schade zal je van dit niet ondervinden IMO.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=839441&postcount=1 (onderste onderzoek)

michaello zei:
ik zou het zo doen:
week1-4 30mg dianabool
week5-8 40mg winstrol
week9 40mg nolvadex
week10 20mg nolvadex
week11 20mg nolvadex

eerste 4 weken massa pakken met dianabool en daarna 4 weekjes winstrol om een mooie defenitie en harde spieren te krijgen. als je dan je trainingsschema ook wat aanpast bv: 1e 4 weken zware en weinig herh en dan 4 weken wat lichter en dan wat meer herh, zal je er goed op knallen

Is natuurlijk dikke nonsens wat je hier verkondigd. In een kuurtje van 8 weken massa opbouwen en halferwege je trainingsschema omgooien om wat definitie te krijgen? Sorry dat ik je teleurstel, maar zo werkt het helaas niet..

Mwah, als je een paar keer per jaar dit doet... Geen goed plan..

Aangezien hij nog geen antwoord heeft gegeven op mijn vraag..

Glenn GX zei:
Mwah, als je een paar keer per jaar dit doet... Geen goed plan..
Aangezien hij nog geen antwoord heeft gegeven op mijn vraag..

Bij eenmalige is er niks aan de hand. Maar ik zou dit idd ook niet te vaak doen..

Ik ben geen ervaringsdeskundige maare switchen halverwege lijkt mij onlogisch,lijkt mij als je ze perse samen wilt beter om 6weken gecombineerd te nemen en nakuurtje met nolva idd , ben wel erg nieuwsgierig als je begint , maak een logje kunnen we het volgen

ikke 20 zei:

ik heb er 10 kg mee gewonne 30mg voor 6 weken...dan moet jij wel een zeer ethiopische mug zijn...
probeer mss eens je voeding te verbeteren,je zal dan mss meer hebben aan je kuren...
als je al AS nosig hebt om op onderhoud te blijven,dan moet je al ver gevorderd zijn of heel slecht bezig zijn...

geef mss eens wat stats...

167 cm en 83 kilo vetper% 11

Dr. Worf zei:
Kom op zeg, deze doseringen voor 6-8 weken doen echt geen dramatische dingen met je gezondheid. Het betekend niet dat je er lekker op los kunt snoepen voor een onbeperkte periode maar echte schade zal je van dit niet ondervinden IMO.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=839441&postcount=1 (onderste onderzoek)

Is natuurlijk dikke nonsens wat je hier verkondigd. In een kuurtje van 8 weken massa opbouwen en halferwege je trainingsschema omgooien om wat definitie te krijgen? Sorry dat ik je teleurstel, maar zo werkt het helaas niet..

En hierdoor vind ik dus dat je niet moet klote met 2 aas, ivm de korte periode van inname.

@topicstarter; ik zou of dbol voor 8wkn of winstrol voor 8wkn nemen. dbol groei je echt wel op 30mg/pd. meer nemen hoeft niet zozeer schadelijker te zijn maar je lichaam kan er slecht op reageren.

Zie de topic van DBC01 bijv. Hij nam 50mg dbol EPL per dag en kreeg er last van. DBC01 is iemand die 113kg weegt. Ik ken jouw stat's niet maar 60mg dbol (ervan uitgaand dat het goed spul is van echte kwaliteit dus) lijkt me teveel van het geode.

Je kunt altijd laag beginnen en later wat verhogen indien je dat nodig vindt.

edit: je stat's heb ik zojuist gezien. :)

Terug
Naar boven