XXL Nutrition

winny/eca

wesley1985

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
90kg
ik train nu ongveer 5jaar

ben veel info aan het inlezen
nu ben ik rond aan het kijken voor een cut kuurtje

wil graag eerst met orals beginnen

ik wil winny 6 wkn 50 mg pd doen

samen met eca

en een na kuur van nolva 2weken

is de combo goed met eca of zal ik die voor later bewaren of ervoor

Laatst bewerkt:
jammer als je eerste kuur meteen een cutkuur moet zijn,
beter naturel cutten met die eca, daarna een bulk kuurtje met die winny als kickstart de eerste 4 weken;

1-4 winny 40mg ed
1-10 test e 500mg ew

12-16 nolva 20mg ed

lekker simpel

is inderdaad erg zonde,je reageert maar 1x zo goed als de eerste keer
beter een goede bulk erin en daneen poosje erna terugcutten

• Topic Starter Topic Starter
ok thanks,

ik ga dan eerst goed verder bulken met winstol en dan na ongeveer 2 maandjes erna me cut beginnen met eca

nee ben nog niet begonnen..

moet nog alles bestellen ;)

maar hoezo eerst cutten??

nee ben nog niet begonnen..

moet nog alles bestellen ;)

maar hoezo eerst cutten??

Lijkt er niet op dat je je echt hebt ingelezen op de materie. Als je nu gaat bulken dan ga je nog meer vet aanzetten (wat er ook weer af moet). Nu is winny leuk om te doen maar je gaat er kwa lijnen geen **** van merken op een hoge bf, weggegooid geld. Daarom is het ook een cutter, geen ideaal bulk middel.
Ga naturel cutten met de eca stack er bij, doe daarna een deftige kuur zoals ik eerder voorstelde. Succes.

Lijkt er niet op dat je je echt hebt ingelezen op de materie. Als je nu gaat bulken dan ga je nog meer vet aanzetten (wat er ook weer af moet). Nu is winny leuk om te doen maar je gaat er kwa lijnen geen **** van merken op een hoge bf, weggegooid geld. Daarom is het ook een cutter, geen ideaal bulk middel.
Ga naturel cutten met de eca stack er bij, doe daarna een deftige kuur zoals ik eerder voorstelde. Succes.

dat was ook mijn eerste vraag of ik eerst eca moest doen of eerst winny en daarna eca

maar goed.. ga eerst met eca cutten totdat ik rond de 12/13% sta en daarna winny verder
en dan even net boven me onderhoud eten

Terug
Naar boven