Fitness Seller

Winny inject only

shredd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal

Ik wilde een winny inject only kuur doen. Heb voorheen 1 maal winny oral 50mg ED (7 weken) en 1 maal anavar oral 100mg ED (7 weken) gedaan dus wilde eens wat nieuws.

Dit wordt men eerste inject dus weet niet helemaal hoe de doseringen zijn.

Zouden jullie ED of EOD aanraden? Hoeveel zouden jullie ED/EOD zetten en voor hoelang? Heb gelezen dat 6 weken voldoende is maar dacht misschien aan 7-8 weken?

Alle reacties zijn welkom!

Waarom zou iemand een winny only inject kuur willen doen...?

Gewoon 500mg Test E zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ligt gewoon aan je voeding. Winny only inject is een slechte keuze imo.

• Topic Starter Topic Starter
Ligt gewoon aan je voeding. Winny only inject is een slechte keuze imo.
Voedingsschema on point, zit op 9% maar gaat niet meer vooruit.. Dus dacht aan winny only maar ik zie het dus verkeerd? Ook geen zin in clen want heb daar al veel slechte dingen over gehoord. Wat stel jij dan voor?

Wat ik net zei, 500mg test E. Eventueel winstrol oral als kickstart. Als je vast zit moet je je voeding/cardio veranderen.

Het is de bedoeling droge spiermassa te creëren en er meer mee af te lijnen. Denk dat dit bij test niet het geval zal zijn?

Droog worden doe je met voeding (en/of cardio), AAS hebben daar algemeen gesproken weinig invloed op, winny is bovendien duur en niet zo effectief als test. Met winny hou je minder onderhuids vocht vast tijdens de kuur, maar dat is niet echt belangrijk. Als je goed wilt kuren doe het dan ook goed zou ik zeggen. Dus als basis een test of tren en afhankelijk van hoe je tegen vochtretentie aankijkt kan de kuur gestart worden met een stack van een zestal weken d-bol of winstrol. Ik geef toch de voorkeur aan de eerste.

Verder eerst duidelijk uitmaken wat je nu wilt (komende maanden): cutten of bulken/groeien. Daar dan je kuur op afstellen.

Daarnaast is ED of EOD prikken tijdens een eerste kuur best heftig.

Wat is het toch op dbb met het eeuwige "als je wilt kuren doe het dan goed". Ga je met een winny only cycle en een goede cut niet anders uitkomen dan met een test only cycle?

Laatst bewerkt:
Hahaha goede post weer Rob G :p

Zoals al gememoreerd door de rest; basis test en eventueel een compound toevoegen naar gelang de wensen en doelen.

offtopic; maar 100mg var voor 6 weken ? prijzige kuur :P

Hahaha goede post weer Rob G :p

Zoals al gememoreerd door de rest; basis test en eventueel een compound toevoegen naar gelang de wensen en doelen.

Een winny only kuur heeft een ander effect op je fysiek dan een test only kuur toch?

De winny look, hard en vasculair. Test only staan veel mensen wat bloated bij.

Winny wordt toch niet voor niets nog steeds door veel mensen gebruikt, omwille van het specifieke effect. Als iemand dat effect wilt bereiken zoe ik het niet als argument dat hij beter aan de test en tren kan gaan omdat je blijkbaar geen gains kan maken op winny only (wat onzin is).

Ja, als je winny en test zou vergelijken, maar je post staat winny versus winny.. Vandaar ook de reactie van Stunna :p

Winny wordt gebruikt door mensen die geen verstand van zaken hebben & mensen in de wedstrijd prep om snoeihard te staan.
Niet als losse kuur.

Ja, als je winny en test zou vergelijken, maar je post staat winny versus winny.. Vandaar ook de reactie van Stunna :p

Lol, dat verklaard een hoop.

Winny wordt gebruikt door mensen die geen verstand van zaken hebben & mensen in de wedstrijd prep om snoeihard te staan.
Niet als losse kuur.

Als je wilt cutten naar een laag vetpercentage (<8%) en goed hard wilt staan is het toch prima geschikt. Kort kuurtje, werkt snel, kracht en het geeft je een goede look.

Ik zie niet goed in waarom het algemeen geaccepteerd is als mensen 4-6 weken winny nemen als deel van een kuur, maar het als nutteloos wordt ervaren als mensen het zonder test, etc. doen.

Een natural die op of tegen zijn max zit en gaan cutten gaat zeker wel hard knallen op 6-7 weekjes winny 40-50 mg/dag. Waarom zou hij aan de test moeten? Waarom is dat zo veel beter dan winny. Winny duur? Ik weet niet hoe weinig je te besteden hebt maar zo'n kuurtje is net zo duur als een avondje flink stappen.

Ik kan me verbazen om de soort hype lijkt wel hier op DBB waar iedereen afgeschoten wordt op winny only, terwijl ik in mijn omgeving mensen daar echt mooie resultaten mee zie boeken. Heel anders dan een test kuurtje. Tis appels met peren vergelijken imo.

Nee, winny is als "Finishing touch" Alleen winny gaat je niks opleveren. Winny is leuk met test, tren & mast ;)

Nee, winny is als "Finishing touch" Alleen winny gaat je niks opleveren. Winny is leuk met test, tren & mast ;)

Dat kan zijn als je meerder dikke kuren genoten hebt. Onder het motto van als je het doet, doe het dan goed ;)

Als alleen winny je niets opleverd zie ik enkel de opties:
- je zit al op +140% van je natural max
- kut supplier
- non responder
- eten/trainen is kut

Anders levert winny je zeker iets op. Kilo of 4 vvm en ondertussen je vetpercentage 5% naar beneden.

Terug
Naar boven