Fitness Seller

Winny inject only

Ahh je trolled gewoon... dacht dat je serieus was;) got me:(

Ik snap serieus niet hoe iemand niet kan gainen op 6-7 weken 50 mg winny/dag. Super serial.

Ik ga op test e , winny depot en clen[emoji123]
Test e - 600mg per week
Winny - 50mg per dag
Clen - 1 week on / 1 week off
Tijd om shredded te worden!!!

uploadfromtaptalk1436987530032.jpg

uploadfromtaptalk1436987688250.jpg

Winny inject only is gewoon een goeie kuur voor een beginner hoor. Je word hard shredded en je komt 3-5kg aan en het is ook lean mass in plaats van 10kg water je houd uiteindelijk meer over als je goed blijft eten natuurlijk

Respect AdrianW

Winny inject only is gewoon een goeie kuur voor een beginner hoor. Je word hard shredded en je komt 3-5kg aan en het is ook lean mass in plaats van 10kg water je houd uiteindelijk meer over als je goed blijft eten natuurlijk

Deze post heeft me overgehaald om ook winny only te gaan doen.

gtfo man..

Deze post heeft me overgehaald om ook winny only te gaan doen.

gtfo man..
Winny heeft weinig side effects en ik heb prima gainz gehad toen ik winny only deed. Maar ja ik train hard en eet goed iets wat 95% van de mensen in the gym niet doen zoals jij waarschijnlijk.

Nee inderdaad.
M 1m82 77kg 7%
M 1m93 113kg 8%

Wauw serieus ik kan ook zetten dat ik 2m10 ben 200kg 6%. Mijn eigen mening is dat het een goeie begin kuur is. Geef me een reden waarom dat niet zo is.

* Zwak anabool
* ED prikken voor beginner, veel plezier.
* Test "gezonder"

etc etc etc

Winny slecht voor lever, slecht voor gewrichten, backpumps, haaruitval...
Kan wel doorgaan.

Winny als kuur opzich is gewoon een kutkuur.
Helemaal dom als je depot pakt, als je het slikt is de werking precies hetzelfde.
Ik zou die depot gewoon lekker drinken.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Wauw serieus ik kan ook zetten dat ik 2m10 ben 200kg 6%. Mijn eigen mening is dat het een goeie begin kuur is. Geef me een reden waarom dat niet zo is.

Foto van je fysiek nu!

Kan wel doorgaan.

Helemaal dom als je depot pakt, als je het slikt is de werking precies hetzelfde.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Foto van je fysiek nu!
Ik heb tatoeages en wil me foto niet hierop hebben iets wat te maken heeft met steroïden als je begrijpt wat ik bedoel [emoji51]

Kan wel doorgaan.

Foto van je fysiek nu!
f**k winny idd zeker voor gewrichten

Terug
Naar boven