- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had wel mooi resultaat.offtopic; maar 100mg var voor 6 weken ? prijzige kuur![]()
Ahh je trolled gewoon... dacht dat je serieus wasgot me
![]()

Thanks [emoji123] [emoji817]
Winny inject only is gewoon een goeie kuur voor een beginner hoor. Je word hard shredded en je komt 3-5kg aan en het is ook lean mass in plaats van 10kg water je houd uiteindelijk meer over als je goed blijft eten natuurlijk
Winny heeft weinig side effects en ik heb prima gainz gehad toen ik winny only deed. Maar ja ik train hard en eet goed iets wat 95% van de mensen in the gym niet doen zoals jij waarschijnlijk.Deze post heeft me overgehaald om ook winny only te gaan doen.
gtfo man..
Wauw serieus ik kan ook zetten dat ik 2m10 ben 200kg 6%. Mijn eigen mening is dat het een goeie begin kuur is. Geef me een reden waarom dat niet zo is.
Wauw serieus ik kan ook zetten dat ik 2m10 ben 200kg 6%. Mijn eigen mening is dat het een goeie begin kuur is. Geef me een reden waarom dat niet zo is.
Ik heb tatoeages en wil me foto niet hierop hebben iets wat te maken heeft met steroïden als je begrijpt wat ik bedoel [emoji51]Winny slecht voor lever, slecht voor gewrichten, backpumps, haaruitval...
Kan wel doorgaan.
Winny als kuur opzich is gewoon een kutkuur.
Helemaal dom als je depot pakt, als je het slikt is de werking precies hetzelfde.
Ik zou die depot gewoon lekker drinken.
---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
Foto van je fysiek nu!
Ik ben geen 77 kg.Ik heb tatoeages en wil me foto niet hierop hebben iets wat te maken heeft met steroïden als je begrijpt wat ik bedoel [emoji51]
f**k winny idd zeker voor gewrichtenWinny slecht voor lever, slecht voor gewrichten, backpumps, haaruitval...
Kan wel doorgaan.
Winny als kuur opzich is gewoon een kutkuur.
Helemaal dom als je depot pakt, als je het slikt is de werking precies hetzelfde.
Ik zou die depot gewoon lekker drinken.
---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
Foto van je fysiek nu!