AndroidHealthClinic

Winny, nakuur??

HeadShot

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik ben nu in de 7e week van mijn winny only kuurtje. Ik doe 8 weken, 50 mg per dag. Gaat opzich lekker, ik zie wel dat ik al wat massa winst heb.

Mijn vraag: Winny hoeft geen nakuur toch, omdat het van zichzelf niet aromatiseerd, en geen oestrogeen wave geeft toch, als je ermee stopt?

Of is het toch raadzaam om alsnog 2 weken nolvadex 20 mg per dag te pakken?

Alvast bedankt, HeadShot

Heb altijd gehoord dat idd na een winny only een nakuur niet nodig was. Ma weet niet wat de pro's er hier van zeggen!;)

Ik zou 2-3 weken 20mg p/d doen.
Mijn mening iig.

Nakuur bij winstrol only is niet nodig, er is namelijk na de kuur geen aromatisering. Wel is winstrol redelijk levertoxisch en als je langer dan 6 weken gebruikt zou je eigenlijk je leverwaarde in de gaten moeten houden. Je kunt na je kuur eventueel wat mariadistel gebruiken, dat helpt de lever met herstellen. Deze informatie kun je trouwens ook direct van DBB.Wiki halen: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Winstrol

Succes verder met je kuurtje!

Denk eens logisch na.

Ga naar de doc laat je bloedwaardes ff meten.

Axis te laag en leverwaardes binnen de perken = Nakuur.
Axis binnen de perken en leverwaardes te hoog = GEEN Nakuur.

Is toch simpel.

Vind dit altijd heel kort door de bocht van degene die hier komen de grote jan uit te hangen door te beweren dat nakuren niet nodig is,dit kan maar kan enkel bevestigd worden door je bloed te laken checken.

Amen en uit!

Vind dit altijd heel kort door de bocht van degene die hier komen de grote jan uit te hangen door te beweren dat nakuren niet nodig is.

Dit is de eerste keer dat ik van mening ben dat een nakuur niet direct nodig is, deze info staat overigens ook op de Wiki. Als je die in twijfel trekt moet je dat niet met mij aanvechten (no offense).

Ik heb zelf enkel Winstrol gebruikt in combinatie met Aromatiserende steroiden, en had daarom zelf altijd een nakuur.

In principe zou winstrol niet voor aromatisering zorgen na gebruik, en zodoende word Nolvadex overbodig. Nolvadex is ook geen snoep, als je het niet direct nodig hebt moet je het ook gewoon niet nemen IMO.

Maar als TS zich beter voelt bij een nakuur is dat de enige goede optie. Zou in dat geval 20mg/d voor 3 weken nemen max.

Denk eens logisch na.

Ga naar de doc laat je bloedwaardes ff meten.

Axis te laag en leverwaardes binnen de perken = Nakuur.
Axis binnen de perken en leverwaardes te hoog = GEEN Nakuur.

Is toch simpel.

Vind dit altijd heel kort door de bocht van degene die hier komen de grote jan uit te hangen door te beweren dat nakuren niet nodig is,dit kan maar kan enkel bevestigd worden door je bloed te laken checken.

Amen en uit!
allez, allez, jong. tegen dat je je uitslag krijgt, ben je al twee weken verder. En ga je dan nog met een nakuur beginnen. uitslag van leverwaardes krijg je snel, maar die van testosteron duurt altijd een tijdje. Meestal tussen 10 en 14 dagen. Ik heb na een winny only ook nooit een nakuur gedaan en niet de minste problemen gehad.

Als je Nolvadex wil nemen dan geen 20mg pd, je bent niet aan de Test ofzo.

8 weken niet wat lang? maja is nu toch al te laat. je hebt immers maar 1 lever.

waarschijnlijk is de nolva slechter voor je lichaam dan de winny, dus laat lekker staan zou k zeggen.

Nakuur bij winstrol only is niet nodig, er is namelijk na de kuur geen aromatisering. Wel is winstrol redelijk levertoxisch en als je langer dan 6 weken gebruikt zou je eigenlijk je leverwaarde in de gaten moeten houden. Je kunt na je kuur eventueel wat mariadistel gebruiken, dat helpt de lever met herstellen. Deze informatie kun je trouwens ook direct van DBB.Wiki halen: http://wiki.dutchbodybuilding.com/Winstrol

Succes verder met je kuurtje!

Hier ben ik het 100% mee eens. ;)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Dat de betreffende a.a.s. niet gevoelig is voor aromatase, wil nog niet zeggen dat je niet moet nakuren.

Tren is ook niet aromatase gevoelig maar drukt wel zwaar op je axis.

Tren mag je niet met winny vergelijken he.

Tren heeft een werking, die vergelijkbaar is met die van nandrolon, b*ch tits ten gevolge van de progesterogene werking van tren zijn bv. niet ver gezocht ;)
Verder kan worden gezegd dat Tren ook een invloed kent op bepaalde receptoren waar oestrogeen op kan binden ook al zou het dit normaal gezien niet kunnen hebben doordat het een dht afgeleide is... Dit is nog steeds niet helemaal opgehelderd als ik mij zo even in de materie inlees dusja... ;)

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Op de vraag of winny een nakuur behoeft kan ik enkel mariadistel aanraden.
Zo bij de apotheker te halen, kost geen cent en 1 potje = 1 kuur.
Zeker niet beginnen met aromasin of nolvadex, arimidex, clomid, bromochriptine ofzo, ga je je alleen maar mee in de shit werken lijkt me.

Het beste advies is idd direct na je kuur naar de dokter gaan om je waardes te laten checken.

Grtz

Het gaat om de vergelijking dat beide de axis onderdrukken. (uiteraard Tren in ergere mate) een nakuur kan dus best een must zijn na een simpele Stanozolol kuur.
Al dan niet een nakuur toepassen hangt namelijk niet ALLEEN af van of de gebruikte a.a.s. wel / niet omzet naar oestrogeen.

Dat Tren en Nandrolone erg veel op elkaar lijken, is mij reeds bekend.
Echter, hier gaat de discussie niet over. ;)

Niet alleen Tren heeft een bepaalde affiniteit met de oestrogeen receptoren, dat hebben bijna elke a.a.s.
Oestrogeen receptoren zijn zo gevoelig dat de kans bestaat dat elk willekeurig a.a.s. zich hieraan hecht. (uiteraard weer in grotere mate bij de a.a.s. die aromatase gevoelig zijn)

Zo zijn er gevallen bekend van beginnende gyno bij een "simpele" Stanozolol kuur.
Of dit een direct resultaat is van het direct hechten aan de oestrogeen receptoren (of dat er andere processen zijn die hier invloed op hebben / hadden) is dan weer niet bekend.

Het beste advies is idd een bloedtest.

Als je toch Tamoxifen gaat gebruiken, vraag je dan af of de bijwerkingen van Tamoxifen niet erger zijn dan de kwaal ?

Gr. Navy

Hier sluit ik mij bij aan en bedankt voor het brengen van wat meer correctheid rond reeds eerder door mij aangehaalde feiten. ;)

Terug
Naar boven