AndroidHealthClinic

Winny only kuur als eerste

Getmajor

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
Hey,
Na veel zoekwerk en rondvragen, heb ik besloten om toch maar voor een winny only kuur te gaan.
Ik heb hier veel over gezocht. maar heb toch nog enkele vragen.
ik hoop dat jullie me hier dan ook bij kunnen helpen.
Is bij een winny only kuur een nakuur nodig ? want ik lees van veel forums/mensen dat het helemaal niet nodig is omdat het meer slecht als goed doet. ik was van plan om te gaan nakuren met nolvadex.
Mvg

2 weken nolvadex op 20mg elke dag is voldoende.

bij winny only heb ik geen nakuur gedaan.

shitstorm aan wellus/niettus nu.. meningen zijn hier nogal over verdeeld.

Nu gaat het ook hier wrs weer losbarsten van welles-niettes nakuren. Het is nog steeds jouw keuze uiteindelijk, niet vergeten :)

Wat al gezegd is.. De een zegt van wel, de ander niet.. Sommige zeggen niet doen, niet nodig! Sommige zeggen, altijd nakuren bij een Winny kuur van 6 weken (even aannemen dat je 6 weken kuurt)..

Wat wel goed is om in je achterhoofd te houden is dat ook Nolvadex geen snoepjes zijn natuurlijk maar ook een zwaar geneesmiddel..

Ik wil je niks aanpraten :D maar ik zou persoonlijk niet nakuren bij een kuurtje van Winny only al heb ik daar ook lang over getwijfeld moet ik eerlijk zeggen. Begin over 2 weken ook met een Winny kuur icm T3 vandaar.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben van plan om hem te gaan injecteren.
Maarnu. Hier ben ik helemaal niet zo bekend mee.
Ik zoek er veel over op, maar overal zeggen ze wel wat anders. In heb besloten om geen nakuur te gaan nemen.
Een vriend die er wel bekend mee is helpt me (ook bij het injecteren zelf)
Maar waar kan ik hem het best zetten ? Bil ?
En welke gains moet ik hierbij verwachten ?

Ga je 'm zetten.. Hou rekening mee dat je die best wel voelt zeg maar! Winstrol is op waterbasis.. meest aas op oliebasis dus dat ga je wel ff voelen :D

Anwayz, bil is een prima locatie maar er zijn er nog tich waar je kunt zetten, gebruik even de zoekfunctie.. genoeg over te vinden, alsmede ook je vraag over welke gains je kunt verwachten.. hoewel dit ook veel afhangt van je training en voeding.

Ik heb ook geen nakuur gedaan. Lijkt volgens mij niet nodig. Maar als je zekerheid wil kan je wel nakuren.

persoonlijk zou ik elke kuur waarover twijfel is van of er wel een nakuur nodig is niet eens doen aangezien ik dat nogal zonde vind van je tijd moeite en geld.. een winny only zou ik dan ook persoonlijk nooit voor kiezen beter een test only dan op 250mg pw (test e) als je het licht wil houden

Als je 6 weken winstrol neemt op >30mg zou ik wel nakuren. Waarom winstrol injecteren? Dat vind ik persoonlijk de extra voordelen niet waard, al helemaal niet als je er ook nog eens een vriend bij gaat vragen...

Terug
Naar boven