MuscleMeat

Winny Only of Winny TEST-E

The Governator

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Begin 2013 wil ik mijn eerste kuurtje doen, mijn doel is om wat droge massa aan te zetten. Kilo of 5 ben ik al tevreden mee.

Nu mijn vraag

Ik heb al 200 winstrol tabs liggen, de bedoeling was om dit 6 weken te doen en dan 300kcal boven onderhoud te eten (eventueel iets minder of meer kijken hoe dit uitpakt). Maar nu lees ik veel dat je libido zwaar omlaag gaat en dat je tijdens kuur wat harder ben en je dit zo weer kwijt ben, en je beter test erbij kunt nemen Is dit dus wel de moeite waard?

Nu denk ik er over om TEST-E 250e5d erbij te prikken, maar hoe kan ik dit het beste doen, 10 weken? en hoeveel moet ik dan boven onderhoud eten?

Is het beter er ook HCG bij te prikken?
Eiwit inname tijdens kuur op 3gr per kg vvm?

En niet te vergeten!
nakuur: met Winstol Only alleen Liv.52 en met TEST-E erbij, denk ik 2 weken Nolva

je wilt aankomen dus je zult boven onderhoud moeten eten, dat is met een kuur niet anders.

als ik jou was zou ik dan een test only pakken, en als je een kickstart erbij wilt geen winstrol pakken.

Begin 2013 wil ik mijn eerste kuurtje doen, mijn doel is om wat droge massa aan te zetten. Kilo of 5 ben ik al tevreden mee.

Nu mijn vraag

Ik heb al 200 winstrol tabs liggen, de bedoeling was om dit 6 weken te doen en dan 300kcal boven onderhoud te eten (eventueel iets minder of meer kijken hoe dit uitpakt). Maar nu lees ik veel dat je libido zwaar omlaag gaat en dat je tijdens kuur wat harder ben en je dit zo weer kwijt ben, en je beter test erbij kunt nemen Is dit dus wel de moeite waard?

Nu denk ik er over om TEST-E 250e5d erbij te prikken, maar hoe kan ik dit het beste doen, 10 weken? en hoeveel moet ik dan boven onderhoud eten?

Is het beter er ook HCG bij te prikken?
Eiwit inname tijdens kuur op 3gr per kg vvm?

En niet te vergeten!
nakuur: met Winstol Only alleen Liv.52 en met TEST-E erbij, denk ik 2 weken Nolva
5kg vvm is veel hoor,maar niet onmogelijk.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:37 ----------

je wilt aankomen dus je zult boven onderhoud moeten eten, dat is met een kuur niet anders.

als ik jou was zou ik dan een test only pakken, en als je een kickstart erbij wilt geen winstrol pakken.
Waarom winstrol niet als kickstart?
Dit geeft tenminste kwaliteitsmassa,buiten dbol met zijn vocht.

• Topic Starter Topic Starter
3 kg is ook goed, het gaat mij er eigenlijk om dat winstrol only niet waardeloos is.
Niet dat ik achteraf liever test e erbij had gestackt.

Ik lees veel slechte maar ook goede ervaringen van winstrol. Er zijn ook veel gasten die tijdens het kuuren pas goed gaan eten en daardoor super hard gaan op winstrol only, ik eet al 1,5 jaar volgens een strak goed doordacht voedingsschema Dus zo hard zal ik niet gaan op winstrol only vermoed ik

Ik houdt al lang een vast voedingsschemaaan, dus niet alleen tijdens een kuur, en heb aks eerste kuur alleen winstrol gebruikt, en ben daarbij 5 kilo toen van aangekomen, 4 overgehouden.
Ik ging hier nog beter op dan mijn vorige kuur test e met dianabol.

Nu ben ik sinds deze week weer begonnen met een kuur, ditmaal Test E met winstrol.
Je kan heel goed winstrol als kickstart gebruiken.

Ik heb zelf tijdens mijn winstrol kuur geen verschil gemerkt met mijn libido, en heb ook niet nagekuurd toen, totaal geen problemen mee gehad.

Als je wel testosteron erbij wilt gaan gebruiken, moet je wel 4 weken nakuren, geen 2

Hoeveel kcal at je tijdens de winny cycle? En eiwitten 3gr per kg vvm?

Zat rond de 5000 calorien, en hield mijn eiwitinname toen rond de 250gram

Hoeveel boven onderhoud was dat voor jouw?
Ik ben van plan 300 kcal boven te eten

als je bang bent voor je libido dan zou ik zeker een test e met winstrol kuur pakken
hou je toch net even wat meer kwaliteit aan over en van de test wordt je super horney
dus dat onderdrukt weer de winstrol
persoonlijk heb ik nooit last gehad tijdens de winstrol kuur

Zou voor test en winny gaan als eerste kuur

1-6 50mg winny
1-12 500mg test e
14-18 20mg nolva

Prima beginners kuur

Winstrol only is dus niet zo waardeloos voor eerste kuur.
Het wordt dus de winny only ( 50mg pd 30mg in de ochtend en 8uur later 20mg, neem het in met grapefruitsap)

Ik begin 6 weken van te voren met Glucosamine (laat dit tijdes de kuur doorlopen tot ongeveer 6 weken erna) en tijdens de kuur 5 visolie caps per dag, verder nog whey en een xxl multivit in de ochtend en na training whey met dextrose.
De laatste week begin ik aan creatine en HMB om de eventuele klap op te vangen en na de laatste winny tab een potje liv. 52

Voeding wordt onderhoud + 300 kcal, eiwitten 3gr per kg, 25% vetten de rest carbs.
Als ik hier niet lekker op ga pas ik de kcal aan.

Hierbij doe ik een 4 day split.
Dag 1 borst + biceps
Dag 2 rug
Dag 3 rust
Dag 4 benen
Dag 5 schouders + triceps

Lente 2012 begint de kuur, ik zorg dan dat ik eerst op 14% vp of lager sta.

Als er iemand nog tips, op of aanmerkingen heb hoor ik het graag.

Als niemand wat heeft mag er een slotje op.

Thanks

Lente 2012? Dan ben je wat te laat, bro. :D

Denk trouwens dat je de eiwitten nog wat hoger mag nemen hoor. Doe maar tegen de 4g per kg.

250mg test per 5 dagen vind ik wat aan de lage kant. Beter ga je voor 1x per week 500mg (of over twee keer verdelen). Zou anders jammer zijn dat je dan na je eerste kuur moet concluderen dat je beter wat hoger gedoseerd had, niet?

Haha ja lente 2013.

Thanks, ik maak er 4gr per kg vvm van!

Ik ga niet voor test e, maar voor de winny only.
Mis in de winter dan test e 500mg.

Ik zit nu in de 8ste dag van 50mg pd. ( wil dit wel de 6 weken afmaken)
Mijn libido is nu beneden pijl, ik vind dit erg vervelend en wil er nu wat test bij pakken en wil niet om de dag prikken.

Ik wil niet te veel gains maken. Dus dacht zelf om zsm 1 vial test e erbij te halen en hier meteen mee starten op 250 elke 5 dagen en dit zo op te maken. En uiteraard nakuur met Nova

Mijn gewicht is nu 80kg op ik denk 12% vet. Ik heb ooit eens een calculator gezien waarmee je kon berekenen hoeveel je nodig heb.

Zelf denk ik less is more en denk ik op 250e5d minder vocht te pakken op 500 elke week.

Is dit verstandig of raden jullie mij wat anders aan om mijn libido Zsm op pijl te krijgen?

Bedankt!

4gram eiwitten vind is zelf Beetje te veel van het goeie
Zelf zit ik tegen de 2 gram aan
Hoe kom je aan 4 gram??

4gr is voor als je aan het kuren ben, normaal zit ik op 2.5

Ik heb mijn schema nu niet bij de hand maar er zitten 2 whey Shakes, 500gr kwark en 400gr kipfilet en 3 eieren in als voornamelijkste eiwit bronnen

Haha ja lente 2013.

Thanks, ik maak er 4gr per kg vvm van!

Ik ga niet voor test e, maar voor de winny only.
Mis in de winter dan test e 500mg.

is nergens voor nodig...

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 22:13 ----------

4gr is voor als je aan het kuren ben, normaal zit ik op 2.5

ook tijdens een kuur is dit gewoon te veel van het goede.. een overschot word toch alleen maar via gluconese omgezet in glucose, later evt in vet..

Oké thanks vond het zelf ook al veel

Dus nu ivm de winny op 3gr per VVm gaan zitten?

Terug
Naar boven