Fitness Seller

Winny only

goeietjappie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
125kg
Vetpercentage
28%
Ik ben zelf bezig met een test e kuur resultaten zal ik snel
Posten. Een vriend van mij wilt winstrol per se op 40mg gebruiken.
2 in de ochtend en 2 savonds of
Verspreide over 4x ?

71 jaar en nu pas steroïden gebruiken, nou nou is dat niet wat laat? ???

• Topic Starter Topic Starter
Supps die ernaast gebruikt gaan worden whey, true mass, glutamine, multivitamine en bij gewrichtspijn glucosamine. Nakuren wel of niet en met nolva of clomid?

Haal alvast Taurine in huis, ik dacht ook eerst dat het niet nodig zou zijn maar ben nu zelf een winny only aan't doen en na 4 dagen is het toch al fel hoor

Zeer zeer goed (op een beetje hoofdpijn na) enkel krijg ik nu al de hele dag extreme backpumps (of pijn aan nier, niet zeker). Hiervoor heb ik taurine besteld (wordt morgen geleverd) en ik hoop dat het daarmee opgelost is (en dat het dus werkelijk gewoon backpumps zijn)

Voor de rest zeer sterke kracht toename, betere conditie tussen sets (niet zo snel uitgeput) en kei harde spieren. Heb wel het gevoel dat ik precies wat emotioneler/achterdochtiger ben sinds een paar dagen.

• Topic Starter Topic Starter
Zeer zeer goed (op een beetje hoofdpijn na) enkel krijg ik nu al de hele dag extreme backpumps (of pijn aan nier, niet zeker). Hiervoor heb ik taurine besteld (wordt morgen geleverd) en ik hoop dat het daarmee opgelost is (en dat het dus werkelijk gewoon backpumps zijn)

Voor de rest zeer sterke kracht toename, betere conditie tussen sets (niet zo snel uitgeput) en kei harde spieren. Heb wel het gevoel dat ik precies wat emotioneler/achterdochtiger ben sinds een paar dagen.

Welke dosering

dude, andere post van mij, maat van me neemt ook winny. was klaar er meer. maar goed paar weken geleden kwam hij me ophalen maar hij had zo een pijn in zijn onderrug dati niet meer kon rijden. ik bracht hem naar mijn huis en gaf hem 2 caps taurine, en na halfuur wassie weer veel beter.

glucosamine denk dat het pas helpt als je ver van te voren inneemt! dus paarmaanden voor de kuur.

Terug
Naar boven