Fitness Seller

winny op einde kuur

Timbol

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
Ik moet nog 1 inject test-e.
En ik wil dus nu starten met winny 50mg ed voor 3weken om droger uit de kuur te komen.
en vervolgens overgaan op de pct

Meer mensen hier ervaring mee?

Is perfect mogelijk, wordt wel meer gedaan. Meestal is het dan wel 4 weken. Maar 3 kan ook nog, minder lang zou wat te kort zijn.

Met droger bedoel je toch vooral vocht?

Is mogelijk alleen verhoogt een oral aan het einde van de kuur(ook in het begin) voor hogere cortisol waardes.
Ik zou zeggen kijk gewoon of het werkt voor je, is p.p. verschillend.

groter is beter

Zou test dan nog even langer door laten lopen.
Zoals hierboven gezegd zorgen orals voor een verhoogd cortisol (katabool)... dat wil je dus niet op het einde van je kuur, zeker niet als je er geen test meer naast hebt lopen.

Altijd dat cortisol verhaaltje... Serieus je gaat er niet dood van. Het is net de bedoeling om tot nakuur de winny te laten lopen. En dan raad jij aan om de test door te trekken. Zelf al ervaring mee? Ken er genoeg die het doen en nog niemand horen klagen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het dan toch doen tot me nakuur.
Thnx voor de reacties :-)

En ik pak geen test meer erbij
Ben blij als ik met de test klaar ben.
Want ik blijf het liefst de hele zomer on :-))

Volgende massakuur maar eens plannen voor augustus.
Wat i.i.g hogere test zou worden denk ik.

Test. 500
Primo 600

14wkn..

Mossels, dat is bij iedereen weer anders natuurlijk. Ideaal is het potentieel zeker niet.

Altijd dat cortisol verhaaltje... Serieus je gaat er niet dood van. Het is net de bedoeling om tot nakuur de winny te laten lopen. En dan raad jij aan om de test door te trekken. Zelf al ervaring mee? Ken er genoeg die het doen en nog niemand horen klagen.

Utrechter snapt er niet zoveel van. Niet teveel op letten dus ;)
Winstrol kan je perfect op het einde nemen, zoals dat door zoveel al gedaan is zonder enig probleem.
Nu zou dat ineens niet meer kunnen omdat een halve zool roept dat je cortisol stijgt van winstrol.
Doe maar eens een bloedtest Utrechter papagaai en je zal zien dat je cortisol niet significant verhoogt zal zijn na de kuur.

Terug
Naar boven