MuscleMeat

Winny, Test e, Tren e

OnlyAesthetics

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
best mensen ben aan het denken om de volgende te pakken als cutkuur,

week 1 tm 6 60mg winstrol ED
week 1 tm 12 Test E 250mg PW
week 1 tm 10 Tren E 250mg PW
Hcg week 1 tm 11 500iu per week (ze ik in een keer niet 2x 250iu)
14 tm 16 nolvadex 20mg

als ik na 4a5x tren inject o 250mg nog geen zware sides heb dan gooi ik tren omhoog naar 400mg PW, maar wil het voorlopig laag houden.

en aromasin of arimidex bij de hand houden of toch niet?

wat vinden jullie hiervan?

1ml tren is meestal 200mg
250mg is moeilijk te doseren, bedoel je niet 200 mg?

verder goeie kuur ben er ook mee bezig 250 test 300 tren 200 mast en winny kick

• Topic Starter Topic Starter
Klopt test is van generic, @karakartal, ik pak sws 2 weken nolva 20mg, maar heb nooit eerder tren gepakt en wou dus weten of mensen ook iets anders gebruiken voor nakuur en eventueel tren gyno.

Het is sowieso aan te raden om letrozol in huis te hebben. Ik doe op dit moment namelijk test e/tren e en kreeg een knobbeltje onder mijn tepel,dus toen meteen begonnen met letro.Ook heb ik de test moeten verlagen. Ik ben begonnen met de verhoudingen 250/400 en zit nu op 125/400. De volgende keer sowieso mast e toevoegen, dan zou die gyno geen probleem moeten zijn + is dat echt een knalkuur vanwege dat de combinatie anabool/androgeen/DHT.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Letro is femara toch? Ik heb nog arimidex liggen, of is letro veel krachtiger dan ari? Mast E is wel een goed idee, welke dosis zou hierbij passen?

Letro is idd femara en ja, letro is veel krachtiger dan ari. Daarom ook alleen te gebruiken indien het echt nodig is,het kan namelijk flink je libido onderdrukken. De mast zou ik pakken op 400.

Terug
Naar boven