AndroidHealthClinic

winny zambon of GS??

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Ik ben nu aan het cutten en heb 16%vet, zou graag tegen begin juni aan 10% zitten om dan aan winny depot te beginnen.

Van de winny GS weet ik zeker dat het geen fake is en dat het wel wat goedkoper is dan die van zambon...maar de kwaliteit schijnt zo goed niet te zijn (vb optrekken en inspuiten) of is deze al verbeterd??

Van zambon zijn er wel veel fake's in omloop.

Ik zou optrekken met iets dikke naald (0,8 mm) en in mijn bilspier zetten.
Dikker naald omdat het anders (volgens ik gelezen heb moeilijk optrekt.)

Kuur: 6 weken EOD 50mg winnydepot.
Natuurlijk met nakuur.

Zo, hopelijk zijn er hier ervaren gebruikers van winny GS.

grtz wimpy ;)

echte zambon is veel beter van kwaliteit dan GS (fijnere korrel) en kan door insulinenaald...

wel optrekken met grotere naald idd.

Mee eens.

Echter,met een 0.8 zou winnie van GS wel goed te zetten zijn dus het is maar net wat je wil.

de winny van GG kun je ook met een slin naaldje zetten ;)

Kijk even naar mijn review van Med Request Stano-50, Winstrol die goedkoper is dan die van Zambon maar even zoniet nog lekkerder wegspuit dan z'n origineel:

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb nu GG en ben er zeer tevreden over, gaat makkelijk met insulinenaald, dus is wel fijn, ook nergens last van.
Dus ik raad je echt GG aan

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Kijk even naar mijn review van Med Request Stano-50, Winstrol die goedkoper is dan die van Zambon maar even zoniet nog lekkerder wegspuit dan z'n origineel:

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, ik ga dus voor deze gaan, bedankt voor de info.
Zijn er daar al veel fakes in van in omloop?

grtz :D

wimmeke26 zei:

Als je schrik hebt voor fakes, moet je voor GG gaan, daar zijn er zeker nog geen van in omloop

wimmeke26 zei:

Nope. En als je wilt, kun je altijd even je aankoop verifieren bij mij.
Tot dusver zijn er alleen mensen met kennis van zaken die MR verkopen, niet iedere jan L. heeft MR in de aanbieding. Dat maakt het verschil.

Bovendien staan de producten met naam en toenaam online dus kan iedereen zien hoe het eruit ziet.

Terug
Naar boven