patrol
Cool Novice
- Waardering
- 0
Even een vraagje. Zou het een groot verschil maken,als je winny 3x per week(maandag-woensdag-vrijdag),1ml zet of gewoon elke andere dag?Dus zondag ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
patrol zei:En wat te denken van de dagen dat er niets gezet word,winny tabs 50mg/d te nemen. Dus elke dag winny? gedurende 6 weken.
younggod zei:ik zou he of bij tabs of bij injects houden. als je om de dag zet zet je 100 mg eod waardoor je inprincipe op 50 mg ed zit.
of hou het bij 5 tabs van 10 mg per dag... waarom moeilijk doen?
younggod zei:ik zou he of bij tabs of bij injects houden. als je om de dag zet zet je 100 mg eod waardoor je inprincipe op 50 mg ed zit.
of hou het bij 5 tabs van 10 mg per dag... waarom moeilijk doen?
patrol zei:Ok,thanks voor de reaktie's
Vroeg het me gewoon af. Is iets voor volgend jaar mischien.
Kwestie van op tijd info winnen he.

patrol zei:kan het zijn dat je van winny inj. koorts aanmaakt?
zit in men 3de week en heb de dosis opgevoerd. Voel me nu al een dag of 3 niet 100%,
en maak lichte koorts aan. Zou dit eerder toevallig zijn of zou het toch door de win komen?
probeer goed te eten, op tijd je rust te pakken en als je lichaam zegt nee, dan is het ook nee hoe moeilijk dat ook isLatin spirit zei:nu nog door de deca? dan had het al veel eerder gekomen.