AndroidHealthClinic

winny

patrol

Cool Novice
Waardering
0
Even een vraagje. Zou het een groot verschil maken,als je winny 3x per week(maandag-woensdag-vrijdag),1ml zet of gewoon elke andere dag?Dus zondag ook.

Tuurlijk maakt dat verschil nl. dat je inject van vrijdag dan tot en met maandag door moet en dat wordt lastig met zon korte halfwaarde. Gewoon eod dus :)

• Topic Starter Topic Starter
En wat te denken van de dagen dat er niets gezet word,winny tabs 50mg/d te nemen. Dus elke dag winny? gedurende 6 weken.

patrol zei:
En wat te denken van de dagen dat er niets gezet word,winny tabs 50mg/d te nemen. Dus elke dag winny? gedurende 6 weken.

ik zou he of bij tabs of bij injects houden. als je om de dag zet zet je 100 mg eod waardoor je inprincipe op 50 mg ed zit.

of hou het bij 5 tabs van 10 mg per dag... waarom moeilijk doen?

Ok,thanks voor de reaktie's
Vroeg het me gewoon af. Is iets voor volgend jaar mischien.
Kwestie van op tijd info winnen he :) .

ik zet wel gewoon 3x in de week. ma/wo/vr. ik zorg er gewoon voor dat ik dezelfde dag of de dag erna train zodat ik kan genieten van het goedje.

younggod zei:
ik zou he of bij tabs of bij injects houden. als je om de dag zet zet je 100 mg eod waardoor je inprincipe op 50 mg ed zit.

Dus voor tabs beveel jij een beduidend lagere effectieve dosis aan? 100mg eod injects is vrij veel.

younggod zei:

bij velen is 50mg eod injecteren voldoende. In de meeste gevallen injecteren alleen de vergevorderden 100mg eod. En ik denk dat dit weer geldt voor de wedstrijd bb'ers.

veel mensen zetten winny in combi met test of primo of weet ik veel. of gebruiken het als overbruging na de nakuur, waarbij dan alsof andere stoffen aanwezig zijn.
als je een winny-only kuur doet (zoals younggod) dan is 50mg eod in mijn ogen aan de lage kant. met geen duidelijke halfwaardetijd en toch een ondrukkend effect op je eigen axis kun je beter 100mg eod nemen of 50mg ed, hetgeen eigenlijk nog beter zou zijn.
mzzl d

kan het zijn dat je van winny inj. koorts aanmaakt?
zit in men 3de week en heb de dosis opgevoerd. Voel me nu al een dag of 3 niet 100%,
en maak lichte koorts aan :( . Zou dit eerder toevallig zijn of zou het toch door de win komen?

yep ;) .

kan hiervoor mischien het beste een nieuw topic openen?

patrol zei:
kan het zijn dat je van winny inj. koorts aanmaakt?
zit in men 3de week en heb de dosis opgevoerd. Voel me nu al een dag of 3 niet 100%,
en maak lichte koorts aan :( . Zou dit eerder toevallig zijn of zou het toch door de win komen?

hey kerel, zie mijn topic:
[Link niet meer beschikbaar]

imo is dus wel degelijk mogelijk dat je deze verschijnselen krijgt.

Ik zou dan denken dat ik dan al eerder ziek geworden was.
Doe in totaal, 8 weken deca en 6 weken win inj.
morgen de laatste deca zetten en dan nog 3 weken verder te gaan met win. dan nakuur. Het wil net lukken dat ik de dosis opgevoerd heb dat ik koorts aanmaak.

ja dat zou k*t zijn als die koorts nu gaat doorzetten vooral omdat je tegen het einde van je kuur zit. risico is dan dat je een groot deel van je gewonnen massa gaat verliezen en dat zou wel heel k*t zijn natuurlijk :rolleyes: probeer goed te eten, op tijd je rust te pakken en als je lichaam zegt nee, dan is het ook nee hoe moeilijk dat ook is

Steroid fever is idd bekend verschijnsel. Zou persoonlijk eerder denken dat het door de deca komt maar dat terzijde. Ff flink uitzieken en doorbeuken bro!

Succes en beterschap :thumb:

nu nog door de deca? dan had het al veel eerder gekomen.

Ga nog een paar dagen aanzien,en als het niet beter word,ga ik terug 1 ml om de 2 dagen zetten plaats van 2ml. hoop ook dat het snel betert,daar ik nu pas echt goed begon te gaan.

Latin spirit zei:
nu nog door de deca? dan had het al veel eerder gekomen.

Hij zit ook al in zn derde week winny dus daarvoor is het ook al laat. T blijft gissen, het kan altijd "gewoon" koorst zijn die neit zozeer door de roids wordt veroorzaakt... Hoe dan ook, t is k*t voor hem en we wensen hem beterschap :D

Terug
Naar boven