MuscleMeat

winny

ArieWillem zei:
Hij zit ook al in zn derde week winny dus daarvoor is het ook al laat. T blijft gissen, het kan altijd "gewoon" koorst zijn die neit zozeer door de roids wordt veroorzaakt... Hoe dan ook, t is k*t voor hem en we wensen hem beterschap :D

Het zou idd gewoon een koorts zijn die indirect verband heeft met a.s.
Wat ik heb begrepen is dat a.s. je afweersysteem verzwakt.

Dus ben je hierdoor sneller vatbaar voor infecties etc.
Vandaar dat oa vitamines erg belangrijk zijn tijdens de kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Kan vandaag niet gaan werken.Heel de nacht koorts gehad en liggen zweten.
Voel me beroerd.
vitaminen en mineralen neem ik al extra in. Zal gewoon moeten wachten tot het over is. Thanks voor de reaktie's :) .

succes kerel, ga nou niet eigenwijs trainen vandaag maar pak lekker je rust, kijk het ff aan en trek zo rond woensdag je conclusie!

Zet de win momenteel met 0.8x4.0 naald. Doch is een miserie van jewelste.
Naald verstopt steeds(gs),en ik schud de vail nochthans zeer goed voor gebruik.Het is zelfs bijna niet mogelijk van terug te trekken om te zien of je niet in een ader zit. Heb er al aan gedacht van een dikkere naald te gebruiken. Iemand ervaring met dikkere naalden? Zet ze steeds in men quadriceps.

Volgens deze bron krijg je van win geen koorts.

Steroid fever heeft maar weinig met veterinaire middelen te maken

'Ik ben nu een paar weken aan het kuren. Al vanaf de eerste dag heb ik verhoging en voel ik me niet optimaal. Steroid fever, zeggen ze op de sportschool. Nou heb ik daarover op het web wat informatie gezocht. Daaruit blijkt dat je dat alleen kunt krijgen als je veterinaire middelen gebruikt. Maar ik zit gewoon op Dianabol en Deca. Hoe zit dat?'

Steroid fever heeft weinig met veterinaire middelen te maken. Ik ken de artikelen die beweren van wel, maar die zijn onjuist.

Steroid fever wordt veroorzaakt door een veel voorkomend omzettingsproduct van testosteron en anabole steroïden: etiocholanolone alias 5beta-androstan-3alfa-ol-17-one. Die stof veroorzaakt koorts. De ene is er gevoeliger voor dan de andere. Als je stopt met kuren, dan zijn de symptomen verdwenen zodra de etiocholanone uit je systeem is. Dat is praktisch altijd binnen een paar dagen.

Ook als je precursoren gebruikt, stijgt de aanmaak van die stof. Hetzelfde gebeurt bij anabolen als bijvoorbeeld methandrostenolon, nandrolon, oxandrolon en oxymetholon. En testosteron natuurlijk.

Vooral bij boldenon (finaject, ganabol) en methandienone (dianabol) is de hoeveelheid etiocholanolone die ontstaat aan de hoge kant. Nou zat vroeger in veel veterinaire preparaten boldenon. Ik denk dat daardoor gebruikers de link 'veterinair preparaat - steroid fever' zijn gaan leggen.

Het mijden van boldenon-preparaten is echter nog niet voldoende om anabolenkoorts te voorkomen. Ook met dianabol moet je dus oppassen.

Uiteindelijk kun je ook van testosteron anabolenkoorts krijgen. Als de dosis maar hoog genoeg is. Dat is de reden waarom veel undergroundexperimenten met megadoseringen anabolen in de jaren tachtig zijn afgebroken.

De middelen die op DHT lijken, zoals winstrol en masteron, leiden niet tot verhoogde concentraties etiocholanolone. Als je ook bij fatsoenlijke doseringen deca of testosteron steroid fever krijgt, dan zijn die anabolen misschien een uitkomst.

patrol zei:
Volgens deze bron krijg je van win geen koorts.

Maar ik zit gewoon op Dianabol en Deca. Hoe zit dat?'

Steroid fever heeft weinig met veterinaire middelen te maken. Ik ken de artikelen die beweren van wel, maar die zijn onjuist.

Steroid fever wordt veroorzaakt door een veel voorkomend omzettingsproduct van testosteron en anabole steroïden: etiocholanolone alias 5beta-androstan-3alfa-ol-17-one. Die stof veroorzaakt koorts. De ene is er gevoeliger voor dan de andere. Als je stopt met kuren, dan zijn de symptomen verdwenen zodra de etiocholanone uit je systeem is. Dat is praktisch altijd binnen een paar dagen.

Ook als je precursoren gebruikt, stijgt de aanmaak van die stof. Hetzelfde gebeurt bij anabolen als bijvoorbeeld methandrostenolon, nandrolon, oxandrolon en oxymetholon. En testosteron natuurlijk.

.

Leuke bron, maar zoals ik al zei kan het dus best een van de deca komen maat :)

zou kunnen hoor. maar pas na 7 weken dan?

Terug
Naar boven