Fitness Seller

winstrol 50mg 6 weken of 40mg 7 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Simpel
6weken 50mg

Ligt een beetje aan je voorgeschiedenis qua kuren. Mijn eerste kuur was stanazolol 15mg per dag over 7 weken en ben 9.5 kilo aangekomen. Ja ik weet dat dat volgens sommige niet kan maar bij mij echt gebeurd.

jp79 zei:
Ligt een beetje aan je voorgeschiedenis qua kuren. Mijn eerste kuur was stanazolol 15mg per dag over 7 weken en ben 9.5 kilo aangekomen. Ja ik weet dat dat volgens sommige niet kan maar bij mij echt gebeurd.

Simpel, je had die 9.5 kilo ook kunnen behalen zonder stanazolol :). 15 mg dag daar ga je niet van vooruit

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad, van de 40 naar de 50 kg gegaan zeker? Maar ff to the point.. Xlarge al bedankt maar iemand nog meer een mening over het onderwerp?

zou 6 weken op 50mg gaan zitten. maar verwacht er geen wonder van tenzij je 'jp79' heet :P

Hehe, kwil gewoon wat droger worden en een kilotje of 2 pakken, ik weet welke resultaten met deze kuur behaald worden zit alleen te twijfelen tussen 6 en 7 weken.

ga voor de 6 weken met 50 mg ed zou ik zeggen de inname is in totaal hoger en duurt korter, en doe je geen nakuurr???

jp79 zei:

yeh right,:scratch:
van 15mg groeit nog geen mug. zeker niet van stanazol het houd geen vocht vast of niks ,als je nou dianabol zei had ik het me eerder kunnen voorstellen, maar dan nog is dat onwaarschijnlijk.

Je kan je lever beter over een kortere periode {zwaarder} belasten, dan 7a8weken op iets lagere dosering kuren.{orals}

Jaxx: Nakuren na winstrol zijn de meningen over verdeeld,, Persoonlijk zal ik het wel doen met Clomid

ik wil nakuren met 2 weken 20mg ED nolva, clomid zou eerder vervelende bijwerkingen hebben

jehmarjeh zei:
ik wil nakuren met 2 weken 20mg ED nolva, clomid zou eerder vervelende bijwerkingen hebben

ja 2weken is genoeg, Ach ja wat is vervelend, slecht slapen,minder zien,acne,;) elke a.s heeft wel zijn bijwerkingen

Tjeh maar als je de keuze hebt, waarom niet voor nolva kiezen toch?

jehmarjeh zei:
Tjeh maar als je de keuze hebt, waarom niet voor nolva kiezen toch?

ja maar nolva heeft als primaire functie oestrogeen vorming tegengaan,{Secundair opstarten eigen test} aangezien winstrol niet oestrogeen in tegenstelling tot dianabol, kan je ervoor kiezen om clomid te gebruiken, aangezien de primaire functie van clomid = je eigen test opstarten.
Maar Nolva volstaat ook goed.

Nolva it is, zijn er veel die zeggen dat je nog geeneens hoeft na te kuren maar doe het gewoon voor de zekerheid, en we hebben het toch liggen dus waarom niet :-D

jehmarjeh zei:
Nolva it is, zijn er veel die zeggen dat je nog geeneens hoeft na te kuren maar doe het gewoon voor de zekerheid, en we hebben het toch liggen dus waarom niet :-D

goed bezig:thumbs:
succes

Ik zou 7 weken 40mg pakken.

40 of 50mg is om het even, daardoor zou je niet veel betere resultaten krijgen. Een week langer doorgaan kan je wel iets extra's geven.

Voor je lever hoef je het trouwens niet te laten, die komt er wel weer boven op..

Hejj, nieuwe inzichten!!

Het gaat me ook niet om mijn lever, dies wel wat gewent, ik ga voor de resultaten dus 7 weken????????

wel neem je bij 7 weken 40mg 198 tabs in en bij 6 weken 50mg 210 tabs in...??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven