Graag wat ervaringen
Wat zal het beste gaan werken, winstrol only voor 7 weken 40mg ED of voor 6 weken 50mg ED?
Alvast bedankt
Wat zal het beste gaan werken, winstrol only voor 7 weken 40mg ED of voor 6 weken 50mg ED?
Alvast bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jp79 zei:Ligt een beetje aan je voorgeschiedenis qua kuren. Mijn eerste kuur was stanazolol 15mg per dag over 7 weken en ben 9.5 kilo aangekomen. Ja ik weet dat dat volgens sommige niet kan maar bij mij echt gebeurd.
. 15 mg dag daar ga je niet van vooruitjp79 zei:Ligt een beetje aan je voorgeschiedenis qua kuren. Mijn eerste kuur was stanazolol 15mg per dag over 7 weken en ben 9.5 kilo aangekomen. Ja ik weet dat dat volgens sommige niet kan maar bij mij echt gebeurd.

jehmarjeh zei:ik wil nakuren met 2 weken 20mg ED nolva, clomid zou eerder vervelende bijwerkingen hebben
elke a.s heeft wel zijn bijwerkingenjehmarjeh zei:Tjeh maar als je de keuze hebt, waarom niet voor nolva kiezen toch?
jehmarjeh zei:Nolva it is, zijn er veel die zeggen dat je nog geeneens hoeft na te kuren maar doe het gewoon voor de zekerheid, en we hebben het toch liggen dus waarom niet :-D
dat zei ik al bij 50mg ed is zwaarder en korter(bij 7weken volgens mij 196 tabsjehmarjeh zei:wel neem je bij 7 weken 40mg 198 tabs in en bij 6 weken 50mg 210 tabs in...??
)