Fitness Seller

winstrol 50mg 6 weken of 40mg 7 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry djaxx, ik was bij 7 weken de frontload vergeten van 60mg ;)

neem lekker 6 weken 50mg/dag.......
nakuur (volgens mij) helemaal niet nodig met stromba!
2 kilootjes pak je heus wel met dit kuurtje

Voor 2 kilo zou ik liever wat kip kopen....

Dat zicht vermindering is gewoonweg oorzaak van afname de lever activiteit?

van kip kom je inderdaad ook een stuk droger te staan.......

Zeg dan gewoon niks Gouwetonny

XLarge zei:
ja maar nolva heeft als primaire functie oestrogeen vorming tegengaan,{Secundair opstarten eigen test} aangezien winstrol niet oestrogeen in tegenstelling tot dianabol, kan je ervoor kiezen om clomid te gebruiken, aangezien de primaire functie van clomid = je eigen test opstarten.
Maar Nolva volstaat ook goed.

Ja, maar uit nieuwe onderzoeken schijnt dat nolva toch beter is tov clomid bij het opstarten van de eigen testproductie.

Gouwetonny zei:
Was serieus bedoelt, 2 kilo pakken met deze sites :rolleyes:

Suat:

Bron?

Ja..dat kan ik zo ff niet terug vinden, anders had ik het erbij geplaatst. Ik heb het toch maar gepost zodat eventueel iemand anders dit kan bevestigen met de bron. ;)

jehmarjeh zei:
Graag wat ervaringen

Wat zal het beste gaan werken, winstrol only voor 7 weken 40mg ED of voor 6 weken 50mg ED?

Alvast bedankt
Denk je nu echt dat dit zoveel verschil zal gaan uitmaken?

Nope zal volgens mij niet echt veel verschil zijn maar ik heb er geen ervaring mee, en elk verschil is meegenomen toch? Iedereen wil toch het beste uit zijn kuur halen.

Mee eens! ik begin maandag met zelfde kuurtje!! :D
Ik ben ook benieuwd wat beter is?

Zal elkaar niet veel ontlopen, de een gaat week langer door, de ander heeft 10mg meer werkzame stof.

Dusjah wat is beter

7 weken 50mg ED zal wel het beste zijn dan denk ik hehe

Mijn eerste kuurtje was een dbol only. Het waren zelfs geen 10mgers maar 5 heb de dosering ongeveer gehouden op 30mg pw en dan 6 weken. Heb er in totaal 8kg gewonnen en alles behouden. Miss is dit iets als je massa zoekt!

Ik zoek persoonlijk meer kracht/definitie en kg of 4-5winst.

Ik denk en hoop dat dit met winstrol wel haalbaar moet zijn.
Alhoewel dat per individu verschilt, hoop ik natuurlijk op het beste ;)

Belachelijk hoge dosering om mee te beginnen. Ik heb het zelf al meerdere keren gebruikt en als ik start op 15 a 20 mg is dat al goed merkbaar en kom ik al aan en wordt ik al sterker.
Ben nog nooit boven de 30 mg gegaan want krijg ik al vervelende bijwerkingen.

De 1 is er nou eenmaal gevoeiliger voor dan de ander. Als ik zo'n advies had gekregen van starten op 50 mg per dag was het niet goed afgelopen denk ik. Beter rustig beginnen en later nog wat verhogen dan ineens teveel nemen.

idd idd verhogen kan altijd! maar als er met hoge doseringen bijwerkingen onstaan gaan die niet meteen weg als je ermee stopt of de dosage verlaagd

zou idd ook lager beginnen.. ben zelf aan 40 mg per dag die is na mijn gevoel precies hoog genoeg.. van iets hoger zou ik koppijn hebben en me heeel raar voelen..zit nu atlijd goed ..voel me anders daardoor sterker in de sportschool :D

minimaal 40 mg ed, maximaal 50 mg ed. punt.

Verlagen van de dosis staat niet garant voor minder bijwerkingen en vice versa (edit: oh stillbuilding zei het al). Wat je zou kunnen doen is beginnen op 30 mg en dan na paar dagen de dosis verhogen (edit:mishima zei het al..). Als je kuurt, wil je het maximale eruit halen, zeker in een bulkkuur. Te hoog doseren gebeurt snel, maar dit zijn doses die zich al hebben bewezen in effectiviteit. En aangezien je het niet stackt met een ander product moet je wel op max doseren. Winstrol is niet erg anabool namelijk.

Khoop ook dat de oralbeachboys dit lezen de komende tijd zodat we niet telkens hetzelfde hoeven te zeggen.

Op 40mg houden idd.

40 mg it is!!

6 weken 50mg en klaar :cool:

hehehe meningen lekker verschillend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven