Fitness Seller

winstrol depot drinken ipv injecteren,wie???

redbull74

Advanced Bodybuilder
Waardering
53
Lengte
1m74
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
he mannen,ik heb vernomen dat je winstrol ook kunt drinken,dit om de pijnlijke injectie spots te ontlopen.
klopt dit ?en wie doet of heeft dit al eens gedaan en is de effectiviteit hetzelfde als bij injecteren?
groetjes

Zondag lachdag?
Ik drink al me vials.

• Topic Starter Topic Starter
[] Gebruik De injecteerbare versie zou volgens bepaalde gebruikers betere resultaten opleveren. Bij een vergelijkbare dosis is er bij de orale vorm nog steeds meer afbraak wanneer de steroïde de eerste maal langs de lever passeert, waardoor niet de totale hoeveelheid geabsorbeerd wordt. Daarbij komt dat de meeste gebruikers al geen gelijke dosis nemen. Teveel pillen, geringere beschikbaarheid, hogere kosten,... er zijn veel factoren die daarbij een rol spelen. Maar voor velen heeft de orale vorm toch de voorkeur boven de injecteerbare, aangezien dagelijkse injecties ook de nodige complicaties hebben. Zo kunnen er abcessen en bobbels ontstaan, moet men geregeld zoeken naar nieuwe injectieplaatsen als gevolg van pijn, enzovoort. Sommigen hebben dit probleem opgelost door de injecteerbare Winny eenvoudigweg te drinken. Het is dezelfde stof die ook gemethyleerde is, de beschikbaarheid en prijs zijn beter en het is opgelost in water. Er zijn op dat vlak dus geen bezwaren

Laatst bewerkt:
Hoeveel zou ervan worden opgenomen?
Zonde

Zal ik dit keer dan maar de eerste zijn.

Sinds ik winstrol drink....

de oral en injeactable versies van winstrol zijn allebei 17aa gealkyleerd, dus het kan denk ik wel. maar de reden dat mensen voor de injectable versie kiezen is dat deze vaak net iets beter word opgenomen door het lichaam. zonde dus als je het mij vraagt, ook omdat winstrol depot een stuk duurder is dan de tabs.

Heb je weleens winny proberen te zetten met een slinspuitje?

Probeer maar eens, niks geen last van pijnlijke plekken.

De stof is hetzelfde, alleen opgelost in water ... dus als je die winny drinkt die gemaakt is om te injecteren dan heb je hetzelfde effect alsof je het in tablet vorm hebt.

Beetje common sense.

moet kunnen maar neem dan gewoon tabs?

Nope in de spier. Je moet dan wel een slinspuitje halen met de langste naald, daar zit verschil en goed doordrukken zodat het zeker in de schouder/bi/tri/borst komt. Je voelt werkelijk niets met zo een dun spuitje...

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

O, en voor het opzuigen moet je een 0,8x40 naald over het naaldje van het slinspuitje "schuiven", dan haal je tenminste alles uit de vial. Nog een voordeel van zetten met een slinspuitje is, dat er geen residu achterblijft ;).

• Topic Starter Topic Starter
Nope in de spier. Je moet dan wel een slinspuitje halen met de langste naald, daar zit verschil en goed doordrukken zodat het zeker in de schouder/bi/tri/borst komt. Je voelt werkelijk niets met zo een dun spuitje...

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

O, en voor het opzuigen moet je een 0,8x40 naald over het naaldje van het slinspuitje "schuiven", dan haal je tenminste alles uit de vial. Nog een voordeel van zetten met een slinspuitje is, dat er geen residu achterblijft ;).
thanx voor de tip bro,karmaaaa voor jou:D

De stof is hetzelfde, alleen opgelost in water ... dus als je die winny drinkt die gemaakt is om te injecteren dan heb je hetzelfde effect alsof je het in tablet vorm hebt.

Beetje common sense.

Dit dus, komt op hetzelfde neer als de tabs, maar dan vloeibaar.

Maak er anders neusspray van. ;)

Beetje common sense.

dit.

ik heb s een tiental dagen 1ml op zitten drinken. de irritatie op de injectiespots was niet te doen (sommige mensen kunnen ni eenmaal niet op winny)

gr

s

Terug
Naar boven