XXL Nutrition

winstrol drinken?

jamesz

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
las laats ergens dat je dit ook kon drinken... heeft iemand dit wel eens geprobeerd? en wat is de meerwaarde tov tabletten??

heeft geen meerwaarde zorgt er juist voor dat het minder actief word. omdat het door de lever heen moet. als je et zou injecteren maar 1 x. als je het opdrinkt kun je net zo goed tabletten nemen. bij winstrol is inject zon 2 x zo sterk dan orale toediening.

dat word door mensen gedaan die gek worden van ed prikken verder heeft het geen enkel nut.

Die vraag moet je eens op het forum van anabolic review stellen :D

• Topic Starter Topic Starter
hoezo?

niet zo veel nadenken over allemaal rare toestanden .... gewoon injecteren die hap!

!!BarmaN!! zei:
heeft geen meerwaarde zorgt er juist voor dat het minder actief word. omdat het door de lever heen moet. als je et zou injecteren maar 1 x. als je het opdrinkt kun je net zo goed tabletten nemen. bij winstrol is inject zon 2 x zo sterk dan orale toediening.

dat word door mensen gedaan die gek worden van ed prikken verder heeft het geen enkel nut.

inerdaad wat barman zegt.......winstrol moet je elke dag of om de dag injecteren.

Na een aantal weken hebben sommige er genoeg van of kunnen ze geen mooie plekjes meer vinden (op de schouder) om te zetten.

Pumpin' zei:
inerdaad wat barman zegt.......winstrol moet je elke dag of om de dag injecteren.

Na een aantal weken hebben sommige er genoeg van of kunnen ze geen mooie plekjes meer vinden (op de schouder) om te zetten.

Harder trainen, dan heb je uiteindelijk plekken genoeg om te injecten :D

gewoon injecteren, kan je gewoon met insuline naaldje dsu daar is al helemaal niks aan

dit is bedacht door mensen die balen van de vele injecties met winstrol.
Ik zou het niemand aanraden om dit spul veelvuldig te drinken
1: de werking is veel kleiner
2: hallo GEELZUCHT > ja ik ken er die dat spul ook dronken

succes

als je het gaat drinken, kan je net zo goed de tab versie nemen, is nog goedkoper ook. je neemt de duurdere injects om vervolgens hetzelde effect als de tabs te hebben. zonde van de euri's.

hardgainers zei:
dit is bedacht door mensen die balen van de vele injecties met winstrol.
Ik zou het niemand aanraden om dit spul veelvuldig te drinken
1: de werking is veel kleiner
2: hallo GEELZUCHT > ja ik ken er die dat spul ook dronken

succes

damn dat mensen nog gaan zeuren over injecteren met insuline naaldjes, vind dat je dan wel sissi bent

Terug
Naar boven