MuscleMeat

Winstrol en deca?!

Elduderino

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit erover te denken om een kuur te doen met alleen winstrol en deca, doel ervan is om spiermassa/kracht iets te vergroten en om wat droger te worden.
Ik zat zelf te denken aan 8 weken winstrol 50mg ead, en 1 keer in de week 400 mg deca.
Zou dit een goede kuur zijn, ik sta natuurlijk open voor eventuele verbeterpunten, behalve elke dag winny injecteren, want dan hou ik geen "ass" over als je snapt wat ik bedoel!!

Een vriend van me stelde voor om bij deze kuur ook nog elke week 250 of 500 mg testosteron depo te gebruiken, maar dat leek me wel erg veel van het goede...maar ik sta open voor suggesties.... ;)

Nog iets...als je alleen winny en deca gebruikt, hoe zit het dan met nakuren, aangezien ik heb gelezen dat winny ook oestrogeen tegengaat!! Ik weet niet 100% zeker of deze info klopt, maar daarom vraag ik het ook!!

Laatst bewerkt:
winstrol en deca is geen slechte stack,als dit je eerste kuur is laat de test er nog buiten en wat de winny betreft die neem je niet langer dan 6 weken want 8 weken winny is een aanslag op je lever
als dit je eerste kuur is kan dit wel goed zijn
week 1-12 200mg deca/week
week 6-12 50mg winny/eod
je nakuur kan met HCG

indien dit niet je eerste kuur is kunnen we dit nog aanpassen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je replie...Het is niet mijn eerste kuur. Zou dit betekenen dat het dan wel verstandig is om test. depo erbij te gebruiken?

Elduderino zei:
Bedankt voor je replie...Het is niet mijn eerste kuur. Zou dit betekenen dat het dan wel verstandig is om test. depo erbij te gebruiken?
Wat was je vorige kuur en wat waren de resulaten?

winny kan je met een insuline naaldje in je schouder doen. Voel je echt helemaal niks van

• Topic Starter Topic Starter
Vorige kuur was virormone/deca , ben wel redelijk daarop gegroeid...(4/5kg) Daarvoor sustanon/deca, daar ging ik echt hard op..(wel 8kg of meer)

Hoeveelheden...virormone ead en deca 400mg/week

Sustanon 250mg/week en 200/400 mg deca/week

Denk dat je nu beter iets doet met eq/enth/winny oid

dream warrior zei:
ja zeker niet slecht,mss dit ook

week 1-12 test enth 500mg
week 1-12 boldenone 400mg
week 6-12 winny 50mg eod
Als ik ooit kuur is dit de eerste kuur die ik doe.

Alleen is 6 weken winny heel duur (ED dan, want dat is het effectiefst), 4 weken ED zou ik nemen en de winny 1 week langer laten uitlopen als de rest. En frontloaden met de test ofwel 1-3 prop.
Nakuur met HCG en nolva

Een van de betere kuurtjes voor kwali massa.

Big T zei:
Als ik ooit kuur is dit de eerste kuur die ik doe.

Alleen is 6 weken winny heel duur (ED dan, want dat is het effectiefst),.
ik doe dit ook maar ik vind het wel mee vallen maar jha wat is duur ;)

Terug
Naar boven