Fitness Seller

Winstrol en HIV test

Mist

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Ik had even een vraagje, als je je bloed laat prinken terwijl je bezig bent met een winstrol only kuurtje (wat een HIV medicijn is) kan de dokter dit dan waarnemen als anti lichamen tegen HIV en dus denken dat je wellicht geinfecteerd bent met HIV? Of staat dit in zijn geheel los van elkaar?

Het wordt gebruikt voor de behandeling van gewichtsverlies, geen zorgen dus.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks scheelt toch weer gezeur :P

Staat geheel los van elkaar. Ze meten geen anabolen en anabolen zijn niet te verwarren met HIV. Ik was ook aan het kuren met mijn test. Ik was zelf alleen bang voor dat ze op billen een injectie spot zien maar er was zelfs geen uitstrijkje meer alleen maar bloed en urine.

Laatst bewerkt:
Ik had even een vraagje, als je je bloed laat prinken terwijl je bezig bent met een winstrol only kuurtje (wat een HIV medicijn is) kan de dokter dit dan waarnemen als anti lichamen tegen HIV en dus denken dat je wellicht geinfecteerd bent met HIV? Of staat dit in zijn geheel los van elkaar?
Winstrol is geen HIV medicijn. Soms worden ook andere AS gegeven (primo) en/of groeihormonen, maar dit zijn geen medicijnen die iets te maken hebben met antilichamen of genezing. Ze worden eerder gegeven om bepaalde symptonen zoals (spierverlies, vermageren) te bestrijden die HIV veroorzaakt.

Terug
Naar boven