Fitness Seller

Winstrol en test e in dezelfde spot injecteren ?

kwante

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Kan dit ?
Niet in 1 spuit maar wel in de zelfde spier ?
Winstrol is op water bassis.

Alvast bedankt..

Ja kan zou het alleen niet doen. Bij winny inject moet je gewoon veel spots gebruiken.

Tuurlijk niet, waarom denk je dat olie en water niet in dezelfde spuit mogen? Die shit geeft een chemische reactie van heb ik jou daar, dat wil je toch niet in je spier? :')

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk niet, waarom denk je dat olie en water niet in dezelfde spuit mogen? Die shit geeft een chemische reactie van heb ik jou daar, dat wil je toch niet in je spier? :')
Mwoah, omdat het niet mixt? Zou 't niet doen, maar chemische reacties me overdreven. 't is geen instabiele kleine dwerg die zoveel massa opslokt dat koolstof en zuurstof uit elkaar knettert.

Enfin, niet doen.

Mwoah, omdat het niet mixt? Zou 't niet doen, maar chemische reacties me overdreven. 't is geen instabiele kleine dwerg die zoveel massa opslokt dat koolstof en zuurstof uit elkaar knettert.

Enfin, niet doen.

Ik was ook niet serieus bro haha. TS wist geen ruk van wat ie deed in vorige topics, dat herinnerde ik me toevallig.

olie drijft op water toch? ik zou het zelf niet doen maar heb er geen ervaring mee

• Topic Starter Topic Starter
Als ik vandaag test enanthate in men been zet, kan ik dan na 3 dagen er terug winny in knallen ? Of gewoon deze plek reserveren voor de test ?

Dankje..

Terug
Naar boven