AndroidHealthClinic

Winstrol en...?

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren, wie kan me aan een goed schema helpen. Ik eerste instantie wou ik winstrol met sustanon nemen.... Winstrol om de dag en sustanon 1 x in de week gedurende 8 weken. Maar daar zie ik nu vanaf..... Zit nu te denken aan winstrol met deca? Iemand eerder deze combi gedaan? Graag jullie ervaring...

SeeYa,

Waarom geen sus en deca?

Je zal toch wat meer info moeten geven: doel, ervaring in training en kuren...

Winstrol is geen massabouwer, maar stackt goed met bijna alles.

• Topic Starter Topic Starter
Oke...eerst even wat over mezelf. Train nu al ruim 4 jaar. Was vroeger vrij mager. Weeg nu iets van 86kg en ben 1.80m. Heb al een aardige bouw nu....en heb ooit eens een deca only kuur gedaan (voor jullie er over beginnen....doe ik het maar alvast....DECA ONLY...HEEFT WEINIG NUT). Maar goed...het was het proberen waard (dit is nu een jaar geleden).

Aangezien ik nu al vrij groot ben voor mijn lengte...ben ik bang dat als ik een sust zou nemen....ik teveel aan zal komen. Heb namelijk wel aanleg om snel groot te worden. Dus ben ik op zoek naar een tussenweg. En zodoende kwam ik zelf uit op winstrol met iets... Eerst dacht ik nog aan sust/winstrol.... En nu hoorde ik dat deca/winstrol ook wel goed zal zijn. Ben nu dus info aan het inwinnen via het net...en dit forum.

Graag wat meningen/ervaring van mensen die hier ook mee bezig zijn!

admin zei:
Je zal toch wat meer info moeten geven: doel, ervaring in training en kuren...

Winstrol is geen massabouwer, maar stackt goed met bijna alles.

Just me zei:
Heren, wie kan me aan een goed schema helpen. Ik eerste instantie wou ik winstrol met sustanon nemen.... Winstrol om de dag en sustanon 1 x in de week gedurende 8 weken. Maar daar zie ik nu vanaf..... Zit nu te denken aan winstrol met deca? Iemand eerder deze combi gedaan? Graag jullie ervaring...

SeeYa,

Als je sustanon 1x in de week zet neem dan liever enanthate, t'is een beetje zonde om sus 1x in de week te zetten i.v.m de korte esters die er ook in zitten

Als je Sustanon zet kan je het inderdaad beter 2x in de week zetten of voor een Testosteron met een lange ester kiezen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke....nou ik heb inmiddels een bestelling gedaan. Denk dat ik alles aan het einde van de week wel heb. Weet nog niet helemaal wat ik wil gaan doen....maar ik heb het volgende besteld:
14 ampullen deca
20 ampullen winstrol
8 ampullen sustanon
3 x pregnyl

Moet nog wat info inwinnen op het net. Maar ben in eerste instantie nog steeds van plan om die deca's met winstrol te gaan combineren.

Iemand nog tips en/of suggesties?

Terug
Naar boven