MuscleMeat

Winstrol GS vraagje

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Ik ben nu op de 8ste dag van mn winny van GS op 40mg ed
(vanaf vandaag 50mg)

Wanneer begint de krachttoename? en die tabletten horen die bitter te zijn ofsow? ze proeven bijna naar nix ???

Ben benieuwd hoelang et gaat duren voordat ik echt wat voel.

Kheb ook een logje bij logboek staan..
was op 73,8 begonnen weeg nu 75,4 maar weet nii of dit door de winny komt

Laatst bewerkt:
Sorry voor het deels hijacken van je topic maar wanneer begin je wat te merken van winstrol injects?

hey trickster! een kennisje van me is nou ook bezig met de winnie van gs
hij zit nu in de 3e week en merkt nog steeds geen **** en ditzelfde verhaal heb ik al van meer mensen gehoord. dr zijn gewoon potjes hele slechte winnies op de markt van gs. als ik jou was zou ik gewoon overstappen op EPL.
bij gs lopen ze tegenwoordig gewoon te kloten, of ze worden nagemaakt.
iniedergeval succes kerel! groeten king

Ik denk dat GS er verstandig aan doet om eens te reageren op de hedendaagse klachten.
Persoonlijk geloof ik er niet veel van allemaal, maar om verwaring en onvrede weg te halen zou ik er maar eens op reageren.

Bij mij kwam alles aardig op NA week 2, dus wacht even af.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx Yzord
dat is ten minste positief ;)

et blijft veel geld enzo dus je wild er alles het beste uithalen.
Dit soort berichten zijn goed om te horen.

Kheb wel regelmatig lichte hoofdpijn, waarschijnlijk bloeddruk enzo, en het komt bij een erkende supplier vandaan die rechtstreek bij gs haald dus
we zien wel

Je moet ook wat van je coïtusdrive merken als ik het goed heb

pat21 zei:
Je moet ook wat van je coïtusdrive merken als ik het goed heb

dat is met dianaboll en andere androgenen.

winstrol van g.s is in tab vorm wat mij betreft verre van slecht, dit is geen reclame praatje want ik vind de dboll van epl bijvoorbeeld beter.

maar de win tabs heb ik 2 keer gebruikt en ben super tevreden, kijk het nog ff aan of up je hoeveelheid iets.

wil ook wel eens helpen..... succes

hmm dus geen meer zin in coïtus met winstrol?s

Nou, ik had dus zeker een verhoogde libido met winny.

Thanx younggod,

Ik knal hem sinds vandaag 10mg omhoog. van 40mg naar 50mg dus we zullen zien, volgens paar mensen merk je het pas na 2weken dus de tijd zal het uit gaan wijzen. In mn logje houd ik et bij.

lijkt me sterk dat winstrol pas na 2 weken gaat werken, ik voelde het al:rolleyes: na ongeveer 4 a 5 dagen...

Sterk spul huh dat placebo effect?

@ Jeremia

Wat voelde je precies dan?

Geef het nog eens week of wat en dan merk je echt wel krachttoename. Bedenk wel dat je voeding het belangerijkste is en niet de winstrol..

Thanx dr worf

Ik ben van mening dat voeding bijna net zo belangrijk is als trainen zelf.
Voedingsschema kan ook altijd wel beter of verbetert worden.

Maar sinds ik ben begonnen met de winstrol eet ik ook meer, ik ben wel van 73,8 naar 75,4 gegaan in 1week.. dus ik hoop dat et de winny en voeding is, en dat het zo door blijft gaan :D

kracht blijft even afwachten
ik druk nog steeds 100kgx2
dus als ik er in eens 4 of 6 doe is het duidelijk dat de winny zn werk doet ;)

Nah mijn winstrol van GS kickte vorig jaar zo hard in dat ik het idee had dat het zwaar overgedoseerd was. Ik werd botergeil en flinke krachttoename, en dat terwijl ik al 8 weken aan de test en bold zat.
´t Was alleen niet weg te spuiten zo klonterig was de emulsie maar dat is een ander verhaal.

mijn winny zijn orals van GS..

maar na hoeveel dagen merkte je echt duidelijk verschil dan?

Is moeilijk te zeggen, want ik had zat 6 weken aan de winny, eerst 1 vial MRP en 1 vial GS. Bij die van GS merkte ik pas resultaat, heb het idee dat die van MRP ondergedoseerd was.

Maar wat orals betreft, als ik aan de d-bol zit duurt het ook nog 2 weken voor ik krachttoename merk. Dus ik zou nog even geduld hebben.

Terug
Naar boven