MuscleMeat

Winstrol GS vraagje

Winstrol van GS is gewoon goed! Dat het bij sommige mensen niet werkt kan goed zijn, sommige mensen zijn er minder gevoelig voor. Maar je mag ook geen wonderen verwachten van een winnie only kuurtje...

Trickster zei:
mijn winny zijn orals van GS..

maar na hoeveel dagen merkte je echt duidelijk verschil dan?

Kerel ik weet dat je echt staat te popelen van ongeduld maar geef het gewoon nog even. Het heeft gewoon tijd nodig om lekker zijn ding te doen en resultaat af te geven. Als je voeding echt ok is dan zal je echt wel een goede krachttoenam gaan merken! Maar het blijft een winny-only dus verwacht er ook geen wereldwonderen van..

• Topic Starter Topic Starter
dat is mijn instelling ook.
Maar ben gewoon nieuwsgierig wanneer mensen ongeveer wat van de kracht gaan merken. is gewoon enthousiasme.

Khad net me supplier ook gesproken toevallig, hij gaf me garantie dat het echte spullen zijn, en dat hij bij gs niet goed geld terug regeling heeft. Dus het zla ongetwijfeld wel echt zijn, anders bied hij me die garantie niet.

Nu gewoon lekker afwachten, ik doe hem vanaf vandaag op 50mg en ik hou het bij in mn log. ;)

Mensen gooi het tog nie altijd op de voeding en kijk ook eens naar de gear

mijn allereerste kuurtje was ook winnies...tabs ja :o:o:o
in week 4 begon de pret:D:D:D:hedbang:

If you ain't getting wood,
the stuff is no good

:D

vier man bij mij in the gym zitten aan de winstrol momenteel;

Twee zijn net klaar op 50mg, ze hebben geen duidelijke krachtstoename gemerkt, wel een betere pomp en hardheid de laatste weken.

ze hebben allebei minder dan 5kg winst gepakt, al met al zijn ze allebei toch wel tevreden over de kuur (en daar gaat het uiteindelijk om), met name omdat hun fysiek toch wel verbeterd is > iets meer vorm en hardheid (en dit kan ik niet anders dan beamen).

Twee andere jongens zitten nu in week 3, ik train met ze en ze gaan wel vooruit in kracht, maar vooral de pomp is goed.
Ook deze jongens zijn met name tevreden over de hardheid en verbetering in fysiek, al gaan ook zij niet echt in kilo's vooruit (maargoed ze zitten op een low-carb dieet dus dat verklaard een hoop).

Persoonlijk kan ik het volgende zeggen over de laatste batch winny GS als ik die jongens zo bezig zie;

* Toename in kracht valt me erg tegen

* Goeie pomps zijn er wel

* Goeie hardheid en een iets verbeterde, drogere fysiek bij alle vier.

* Er zijn wel wat kwaliteits kg's erbij gekomen, maar die droomverhalen die ik hier weleens gehoord heb van +9kg kan ik niet begrijpen.
En dan praten we over jongens in diverse gewichtsklasses > eentje weeg nu 102 kg met +- 13%, eentje weegt 95kg met +-15%, eentje weegt 91kg met +-14 % en eentje weegt een kleine 70kg met +-12 %

Al met al zijn ze alle vier toch wel tevreden, al hadden ze vooral van de kracht meer verwacht

K heb nietveel vertrouwen meer in de labs.
De vials vol kristallen, orals die niets doen, ondergedoseerd,
steeds vaker klachten....

Ik heb nu enkel human grade gear en mijn resultaten van deze spullen
zijn gewoon veel beter dan met de labs.
Het is niet zoveel duurder dan de labs, want ik koop wat meer aan zodat
ik zo prijs kan doen zakken, wel bij goeie en betrouwbare bron.
Wat ook wel moeilijk te vinden is.

Gegroet
G.

Whaha RobertHospers post!!

ik hoop dat de pret voor mij ook snel begint :D
Beetje jammer dat de winny van GS zoveel negatieve feedback krijgt..

Gs kan beter even de quality verbeteren willen ze hun consumenten tevreden houden..

Ik heb al eerder gezegt, ik ben in 1week van 73,8 naar 75,4 gegaan, is wel 1,6kg. Ik weet niet zeker dat et door de winny komt, maar tiz positief toch?

bij mij werkte die goed op 60mg daags, maar een krachtboost heb ik nie ondervonden in het begin, wel op het einde!

ik spreek niet uit eigen ervaring, mijn train maat voelde na ongeveer 3 wk dat hij sterker begon te worden. als je het eerder word zit het waarschijnlijk tussen je oren!

Ik ben een van de weinigen die in het beginstadium van gs al zei dat dit niet te vergelijken was met het echte spul,en vind dit nog steeds.Wel ben ik van mening dat gs in der loop der tijd wel beter is dan de andere underground spullen omdat ze gewoonweg de meeste ervaring en contackten hebben opgebouwt in der loop der tijd.Wat je nu ziet is een beetje een strijd tussen de undergrount labs.Vind dit wel jammer omdat je de topics hierover niet meer helemaal kunt vertrouwen.

Voor de mensen die mn logje niet volgen.

Morge (maandag) zitten er 2weken op, kheb de doses van 40mg naar 50mg verhoogd. Ik begon op 73,8 en weeg nu 76,2. Qua kracht merk ik nog bijna nix, al ging bankdrukken gisteren ietsjes makkelijker als normaal.

Laten we hopen dat de winny goed inslaat en gewicht en kracht blijven toenemen. Mocht ik op doodpunt komen, verhoog ik nog een laatste keer naar 60mg en dan maak ik de kuur gewoon af.

p'zz

Lijkt wel of mensen denken dat ze het gevoel moeten krijgen alsof ze van het flesje van Asterix hebben gedronken...

Heb van deze winny tab batch louter positieve reacties gehoord. In mijn directe omgeving gebruiken diverse jongens het als only-kuur. Resultaten schommelen tussen de 3-5kg winst na 7 weken op 40mg te hebben gezeten.

Natuurlijk moet je de zaken wel naar waarde inschatten alvorens een echt oordeel te vellen..kuurverleden, huidige kuur waarin een bepaald middel is gestacked, lichaamsgewicht etc spelen een belangrijke rol.

Zelf altijd heerlijke pomp ervaren met winny..soms zelfs zo erg dat mijn onderarmen pijnlijk aanvoelde. Ook de geil/stijf-heid is zeer aangenaam :)

JuggerNaut zei:
Lijkt wel of mensen denken dat ze het gevoel moeten krijgen alsof ze van het flesje van Asterix hebben gedronken...

Kvind dit iets te overdreven aangezien mijn post.
Ik weet zelf ook wel dat winny only geen mega resultaten gaat opleveren, ik ben blij met 5kg schone harde massa. MAAR wat ik wel bedoel is dat ik wel een beetje een krachttoeme verwacht zoals dat toch wel hoort bij Winny.

Maargoed p'zz

DBC01 zei:
Mispoes. Winstrol kán ook zorgen voor enorme coïtusdrive, ikzelf heb enorm veel 'last' van Winny, zo erg, af en toe tegen priapismes aan.
Supergevoel.

ik heb zelf 2 keer het tegendeel ervaren, maar als dat bij de meeste andersom het geval is, is dat mooi meegenomen

sorry opa :p

Maakt niet uit kerel, de belevenissen zijn bij iedereen anders.

lorenzo zei:
Ik ben een van de weinigen die in het beginstadium van gs al zei dat dit niet te vergelijken was met het echte spul,en vind dit nog steeds.Wel ben ik van mening dat gs in der loop der tijd wel beter is dan de andere underground spullen omdat ze gewoonweg de meeste ervaring en contackten hebben opgebouwt in der loop der tijd.Wat je nu ziet is een beetje een strijd tussen de undergrount labs.Vind dit wel jammer omdat je de topics hierover niet meer helemaal kunt vertrouwen.

Dat soort dingen kun je alleen zeggen wanneer je ze dus allemaal ook kent.
Ik vind niet dat je dat soort dingen moet gaan roepen.
EPL is vrij nieuw, en heeft alleen maar goeie dingen laten zien...behalve voor Mars dan:D

Welke winstrol is t beste van die labs dan????

Terug
Naar boven