XXL Nutrition

WINSTROL icm CREATINE

Abi

Novice
Waardering
0
Heren,

wat is jullie mening over gebruik van creatine tijdens een winstrol kuurtje?

ik lees en hoor er verschillende meningen er over tussen de topics door.
De 1 zegt dat het wel goed is om het te blijven gebruiken (tussen de maaltijden door) om de extra boost uit je spieren te halen, maar de ander beweert weer het tegenover gestelde. Namelijk dat het beter is om het na je kuur te gebruiken om de terugval op te vangen.

Verder zit ik ook met de vraag, als winstrol toch al vocht uit je lichaam trekt, waarom zou ik dan dit gaan tegen werken met creatine omdat deze juist vocht vasthoudt....???

Ben benieuw wat jullie ( vooral de ervaren leden ) hier over te melden hebben..??????

Laatst bewerkt:
crea is voor non juicers,waarom in godsnaam creatine gebruiken als je ECHTE sjizzle hebt lopen

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al zei; meningen verschillen hierover...

Creatine houd vocht vast in de spiercelln.Zodra je stopt..................is het weg

ja ik vindt het ook onzin, de creatine zal de winny echt niet overtreffen of ondersteunen.

extra boost......................right

Dus conclusie is (wat ik ook al dacht) laat crea staan tijdens kuur en pak het weer op in nakuur periode (of daarna) om de terugval op te vangen???

jep :) zou wel wat glucosamine nemen tijdens winstrol only

Creatine houd vocht vast in de spiercelln.Zodra je stopt..................is het weg

Door het extra vocht in je spiercel krijg je wel een betere eiwitsynthese, o.a. omdat de voedingsstoffen makkelijker opgenomen worden. Zo heeft creatine gebruik tijdens een kuur nog wel meer voordelen.
Kan dus zeker wel een toegevoegde waarde hebben.
Volgens mij is het zelfs zo dat je spiercel door de a.s. meer creatine kan opnemen. Om creatine na je kuur te nemen om zo de crash beter op te vangen kan natuurlijk ook, het is maar de vraag waar je het meeste rendement uit haalt.
Misschien is het wel het beste om de creatine de laatste 4 weken van je kuur toe te voegen en dit na je kuur nog 4 weken aan te houden. Je kan b.v ook na je kuur een extra trainingsbooster zoals No-Xplode toevoegen.

hmmm dit is wat ik bedoel over verschillenden meningen :)

zit nu te twijfelen of ik crea tijdens (laatste 4 weken) of NA mijn moet nemen...

NA de kuur!!!

Crea tijdens of na de kuur? - no big deal.

Voor wat het kost, gebruik het tijdens en na de kuur..

Grtz

Terug
Naar boven