MuscleMeat

Winstrol injectie Real of Fake + maten naald

birdattack

Novice
Waardering
0
Ik heb geen eigen fototoestel dus sorry!

Een maatje van me heeft winstrol gekocht ( zie link ) om te injecteren. Nu zie je op de link een naam van de fabrikant links onderin staan ( ZAMBON ) en deze naam staat niet op de verpakking bij die maat van mij maar wel op de kleine flesjes namelijk ZAMBON SA . Voor de rest ziet het er precies hetzelfde uit en ze zijn zelfs geseald (verpakking nog niet open geweest met zo'n ZAMBON sticker erop )

En de 2e vraag :eek:

Wat voor maat naald heb je nodig om winstrol te injecteren , ik hoorde dat
0.8 / 38 te groot is en je iets van 0,4 / 25 nodig hebt ofzo??

harstikke bedankt voor jullie reacties alvast!

http://www.bodyweb.it/photopost/data/500/4102w.jpg

hoi,
bedak voor jullie reactie.
m,aar mijn eet patroon is goed neem ik aan.
gebruik ook eiwit poeder en vitamiene en ofaf en toe creatine,
en wat ik tijdje geleden heb gebruikt is testostaren .
dus ik kijk wel uit hoe of wat.
maar ik wilde graag winstrol of deca nutralon daar ben ik nog niet over uit,
ze zeggen dat winstrol het harste gaat en dat deca nutralon meer voor,
de bulken zijn.,
met sust en naar kuurtje
ik hoor het wel.
groet.
mies

Idd Rusher, ik zeg het niet snel (want je moet doen wat jezelf wil) maar dit is echt een schande. Ik heb het over goede voeding, "m,aar mijn eet patroon is goed neem ik aan." Tjezus.. plaats die handel hier dan! Hier kan het worden beoordeeld! Als ik alleen maar van mijn eigen mening uitga, komt er weinig van me terecht! Ik google'de even naar wat woorden (dacht misschien type je ze wel goed) maar niets klopte. Bij deca nutralon kreeg ik als eerste reactie Nutrilon babyvoeding. En jah.. ze zeggen dat winstrol hard gaat. Mensen zeggen wel meer! En deca/sust meer voor de bulken, met naar kuur. Als jij gewoon wil kuren, lees hier dan even, dan kan je zien wat beginners kuren zijn. Test, of gewoon test/dbol (dat is testosteron met dianabol ;)) Snap wel dat je 'gewoon' vragen stelt, maar dit is echt van de zotte. We moeten allemaal een beetje moeite doen voor onze beslissingen en dingen die we willen doen, dus lees even veel info door en kom met vragen als;

'Ik wil beginnen met een Test/dbol kuur, zal ik beginnen met 40mg dbol, of dit lager houden aangezien dit mijn eerste kuur gaat worden.'

Dat is beter dan nu. Sorry dat ik misschien wat hard reageer, maar je gaat ook in iemand anders zijn topic vragen stellen, die na wat lees werk helemaal niet nodig zijn!

OT nu weer!

Terug
Naar boven