XXL Nutrition

Winstrol inname

Bosnjic

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
??? Wat is beste tijd om Winny tabs in te nemen als je rond 7 uur sávonds traint?
Of is het beter als je ze verdeelt ovr de dag?Graag ook argumenten waarom?

Alvast bedankt..

Kijk even naar de halfwaardetijd, de hoeveelheid en hoelang je wilt nemen. Dan heb je het antwoord al. Post anders ook even de rest van je kuur.

halfwaarde tijd van uit mijn hoofd.. 8 uur als je tabs hebt.. dus verspreid over de dag kan.. dan is 2x per dag genoeg. is geen noodzaak is gebleken uit onderzoek omdat na aanhechting aan de AR het proces wordt opgestart wat je wilt opstarten.
ik zou gewoon een standaard tijd nemen wat voor jou makkelijk is..
het proces dat invloied heeft op je centraal zenuwstelsel blijft werken dus de krachttoename is ook zo goed als het zelfde.. misschien dat alleen de geestelijke invloed zoals gedrag en mogelijke aggressie te linken is aan de inname tijd

• Topic Starter Topic Starter
Hmmz ik neem het meestal rond 10 uur sóchtends bij me ontbijt ik zit op 30mg tabs per dag is me eerste week.. Ik train rond 7 uur sávonds.Ik neem ze alle 6 in om 10 uur.Ik kan ze ook 2 uur voor trainen nemen als dat beter is.. Agresiever geloof me of niet begin ik al te worden dat is wel minder :( Ik doe winny only ben ass maagd tis alleen om te kijken hoe ik erop reageer.. Echte werk komt na zomer vakantie..

Nog iemaand???

Klopt wat Champ zegt...ik vergeet ook altijd tabs in te nemen..dus doe het 2 keer per dag..werkt prima..bvb als je wakker wordt en voor het trainen..

D.W.

Zoals BC zegt 1 keer per dag "Omdat het erg lang aan de receptor blijft hangen, dat geld dubbel voor winny, zeker oraal, die specifieke bindingsproteinen heeft in de lever, waardoor de halfwaarde makkelijk uitloopt tot 2 dagen."

Maar heeft dat ook voordelen Axe, dosis 1x daags, of is het gewoon makkelijker omdat het dus niet perse verdeelt hoeft volgens jou!?

First of all there is a slightly lower efficacy to take into account here as well due to two characteristics. The first being that you feed the total amount to the liver in smaller portions, yet the liver still manages to metabolize the same amount. Percentage wise that means less methandienone would make it through totally. The second would be that the peak levels aren't quite as high since no large doses are taken all at once. These two facts make it hard to recommend that just anyone take multiple doses. People who take moderate to low doses of ONLY methandrostenolone should probably opt for a single morning dose. This delivers a higher peak level and more survival of your only steroid. It also, due to the short half-life, makes the drug clear the body before the body produces its largest dose of natural testosterone, the early hours of sleep.

Bron: http://www.bodybuilding.com/fun/catdian.htm

Ik dacht dat dit ook voor Winstrol gold.

Bosnjic zei:
Hmmz ik neem het meestal rond 10 uur sóchtends bij me ontbijt ik zit op 30mg tabs per dag is me eerste week.. Ik train rond 7 uur sávonds.Ik neem ze alle 6 in om 10 uur.Ik kan ze ook 2 uur voor trainen nemen als dat beter is.. Agresiever geloof me of niet begin ik al te worden dat is wel minder :( Ik doe winny only ben ass maagd tis alleen om te kijken hoe ik erop reageer.. Echte werk komt na zomer vakantie..

das maar goed ook.
:)

Winstrol only zul je niet veel mee behalen maar t is wel blijvend.

Dboll zei:

Ik snap het probleem niet echt. Stel je pakt 5-6kg met winny only en met een lichte inject kuur 10kg waarvan je 3 kg verliest..is winny only dan qua gains zoveel slechter?

axestream zei:
Ik snap het probleem niet echt. Stel je pakt 5-6kg met winny only en met een lichte inject kuur 10kg waarvan je 3 kg verliest..is winny only dan qua gains zoveel slechter?

dat beweer ik niet...mss zijn de winstrol gains zelfs wel van meer kwaliteit.
T ligt er helemaal aan wat iemands doel is....of snel flinke gains met vocht/vet of er langer over doen met n as als winstrol.

Oke paar mensen zeggen is beter om op te splitsen en paar zeggen om te verdelen en conclusie is?????

axestream zei:

Ja, ten eerste is de kans dat je 6 kilo pakt nogal klein en ten tweede heb je ook na Winstrol een terugval. Misschien staat je testosteron nog overeind maar daar kan je minder mee omdat je receptoren gewend zijn aan extra circulerend Stanozolol. Dus op lange termijn 6 kilo overhouden doe je niet. Eerder 3. En dan is "een lichte inject kuur" toch echt beter.

Thorwulf zei:
Ja, ten eerste is de kans dat je 6 kilo pakt nogal klein en ten tweede heb je ook na Winstrol een terugval. Misschien staat je testosteron nog overeind maar daar kan je minder mee omdat je receptoren gewend zijn aan extra circulerend Stanozolol. Dus op lange termijn 6 kilo overhouden doe je niet. Eerder 3. En dan is "een lichte inject kuur" toch echt beter.

Klinkt logisch. En wat ik zo hier en daar gelezen heb is het vaak 3 a 4 kilo idd met winstrol only. Wat betreft die receptors, die worden na een tijdje (paar weekjes) toch weer gewoon gevoelig(ontwend aan extra stanazolol)?
(ja, lijkt me nogal logisch maar vraag het toch maar ff)

Wat ik hier niet begrijp zijn een paar losse kreten uit deze thread:

mss zijn de winstrol gains zelfs wel van meer kwaliteit.

en meer van dat soort.

Spier = spier, of je nou 2 kilo spiermassa aankomt met naturel training, oxy, deca, testo weet ik veel wat..het blijft dezelfde spiermassa. Niets zal dus meer blijvend zijn dan de ander. Als je zorgt dat je voedsel inname aangepast wordt om dit nieuwe gewicht te onderhouden en je ervoor zorgt dat je T-spiegel weer normaal is, zal dit dus niets uit maken.
En wat zijn kwaliteits spieren..??...

D.W.

Logische antwoorden, makkelijke vragen. Het klinkt inderdaad logisch maar hoe het precies zit...

In ieder geval werkt een nakuur met anti-oestro's het herstel tegen. Om je androgeenreceptoren op te waarderen is oestrogeen namelijk heel wenselijk.

@Dutch Windmill,
Ben het helemaal met je eens over de loze terminologie.
Maar de structuur van spier kan toch wel anders zijn? De (tijdelijke) krachttoename door Winstrol of bijvoorbeeld de spieren van een powerlifter tov een BBer.

Terug
Naar boven