XXL Nutrition

Winstrol inname

• Topic Starter Topic Starter
Dus wat is nou beter is me vraag nog steeds niet beantwoord. Is het niet zo als je in 2 keer neemt dat er meer afgebroken wordt door lever dan in een keer. Zo breekt ie een keer af en anders 2 keer?Welke heeft meer voordelen 1x of 2x????

Bosnjic zei:
Dus wat is nou beter is me vraag nog steeds niet beantwoord. Is het niet zo als je in 2 keer neemt dat er meer afgebroken wordt door lever dan in een keer. Zo breekt ie een keer af en anders 2 keer?Welke heeft meer voordelen 1x of 2x????

yo bro, probeer het beide gewoon een week en trek dan je eigen conclusies,

Dianabol verdeel je omwille van de hw-tijd ook in 3 a 4 porties....aangezien die tijd bij winstrol langer ligt zou ik t op 2 a 3 x houden.

Dboll zei:
Dianabol verdeel je omwille van de hw-tijd ook in 3 a 4 porties....aangezien die tijd bij winstrol langer ligt zou ik t op 2 a 3 x houden.

Lees die bb.com quote van mij dan nog maar eens heel goed.

Neem je best de winstrol tabs door in het weekend wanneer je toch niet gaat trainen, of enkel de dagen dat je traint?

s_sxc101 zei:
Neem je best de winstrol tabs door in het weekend wanneer je toch niet gaat trainen, of enkel de dagen dat je traint?

Elke dag bro anders gaan je bloedwaarden erg schommelen. Bovendien groei en herstel je nog harder op de dagen dat je niet traint. Op dagen dat je niet traint eet je toch ook niet minder? :)

dutch windmill zei:
Wat ik hier niet begrijp zijn een paar losse kreten uit deze thread:

Winstrol only zul je niet veel mee behalen maar t is wel blijvend.
mss zijn de winstrol gains zelfs wel van meer kwaliteit.

en meer van dat soort.

D.W.

Ik doelde met mijn post op de vochtretentie, ik bedoel dus kwaliteit ipv kwantiteit door t vocht dus. Maar ik snap je point...mss had ik t beter kunnen formuleren.

Terug
Naar boven