Fitness Seller

winstrol kuur

rahidza90

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Hallo mensen,

Ik ben momenteel bezig met een winstrol kuur . 50mg / 2 dagen.
Heb erg last van sides zoals koppijn, zuur, hevige spierpijn, ziek?

Zet deze dus om de 2 dagen in de schouders (links/rechts) en man man pijn..
Zijn al die sides normaal?

Ja die sides zijn wel normaal, word misschien wel minder straks. Maar winny elke 2 dagen is geen goed idee gast, het heeft geen ester dua moet elke dag geZet worden. Op deze manier krijg je heel erg schommelende hormoon waardes wat weer meer sides in de hand werkt. Dus vanaf nu elke dag 50mg zetten.

Met Tabs heb je minder last.

• Topic Starter Topic Starter
Ja normaalgezien zouden het tabs moeten geweest zijn, maar fout bij de bestelling gebeurd.

Drm in schouder beginnen injecteren (was eerste keer voor mij), Nu vandaag is het al stukken beter (gisteren gaan slapen met een ibuprofen, een echt wondermiddel voor mij).

Ik weet nu niet of ik dit nog ga hebben zoals gisteren? want het was wel redelijk heftig.

Nu sommige zeggen winstrol Omde 2dagen / omde dag, de keuze lag bij mij om de 2 dagen. Mss dat ik het om de dag nog begin te doen, maar zal van de pijn afhangen.

Had nog een vraag, mijn kuur ziet er als volgt uit

1-4w winstr
1-10 tren e
1-12 test e

nu test en tren om de week in het achterwerk; na de winstrol kuur zou ik graag ook beginnen met in de schouder te injecteren voor de test en tren. maar 5ml in schouder, kan de schouder dit wel aan?

Gast waar ben je mee bezig om een enanthaat ester elke 2 weken te zetten. Je waarden gaan enorm schommelen wat veel sides en weinig gains betekend. Wat is de achterliggende gedachten en heb je wel een idee wat een ester is

• Topic Starter Topic Starter
Gast waar ben je mee bezig om een enanthaat ester elke 2 weken te zetten. Je waarden gaan enorm schommelen wat veel sides en weinig gains betekend. Wat is de achterliggende gedachten en heb je wel een idee wat een ester is

gast waar zie jij 2 weken staan?

Om de week zet je neer dat is elke 2 weken. Maargoed je hèbt er duidelijk geen verstand van...... Veel succes met je dramatische kuur.

Eerste kuur??

Als je stats kloppen dan snap ik sowieso niet dat je kuurt.

Maar denk niet dat je 5ml in je schouder wegkrijgt.

winny depot om de 2 dagen inspuiten is toch niet abnormaal. heb ik tijdens mijn eerste kuur ook gedaan op aanraden van een pro. daarna altijd winny tabs genomen.

winny depot om de 2 dagen inspuiten is toch niet abnormaal. heb ik tijdens mijn eerste kuur ook gedaan op aanraden van een pro. daarna altijd winny tabs genomen.

En een enanthaat ester om de week ook normaal?
En dat een pro wat zegt wil niet zeggen dat de beste manier is om iets te gebruiken.

En een enanthaat ester om de week ook normaal?
En dat een pro wat zegt wil niet zeggen dat de beste manier is om iets te gebruiken.

Wat is normaal? Zou wel kunnen namelijk. Tja..en een pro heeft dan tenminste ook nog eens het gelijk van zijn fysiek. Jij zegt ook regelmatig wat toch?;)

Wat is normaal? Zou wel kunnen namelijk. Tja..en een pro heeft dan tenminste ook nog eens het gelijk van zijn fysiek. Jij zegt ook regelmatig wat toch?;)

Je kuurt toch om zo goed mogelijk resultaat te halen, dus waarOm kiezen voor zo een schommelende waarden. Die winstrol oké om de dag maar een enanthaat ester om de week is gewoon zonde. Slechte kuur kan niet anders zeggen. En als TS nou luisterde naar advies maar neeee dan niet in out

Je kuurt toch om zo goed mogelijk resultaat te halen, dus waarOm kiezen voor zo een schommelende waarden. Die winstrol oké om de dag maar een enanthaat ester om de week is gewoon zonde. Slechte kuur kan niet anders zeggen. En als TS nou luisterde naar advies maar neeee dan niet in out

Hij bedoelt elke week, heb je dat ondertussen nog niet door ?

Hij bedoelt elke week, heb je dat ondertussen nog niet door ?

Zo lang hij zegt om de week zie ik niet dat er staat elke week nee, jij wel?

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 08:14 ----------

enanthaat elke week is toch de normale gebruikswijze. weet jij eigenlijk wel wat winstrol depot om te injecteren is.

Elke week is idd prima ja, en Ik weet wat depot is ja

Zo lang hij zegt om de week zie ik niet dat er staat elke week nee, jij wel?

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 08:14 ----------

Elke week is idd prima ja, en Ik weet wat depot is ja

Kerel, hij zegt zelf "waar zie jij 2 weken staan" dan moet je toch al doorhebben dat hij zich vergist heeft, en elke week bedoeld.

ja die zijn wel normaal.

Terug
Naar boven