MuscleMeat

Winstrol & nolvadex tegelijk!?

Ja is mogelijk. Of het zin heeft is weer een ander verhaal ;)

Waarom zou je dit willen doen ?
Heeft geen nut.

Waarom zou je? Gyno is geen optie lijkt me

• Topic Starter Topic Starter
Nee heeft niets met gyno te maken , puur omdat ik hiervoor testosterongel heb gebruikt en best veel en mijn testlevel laag is , dus als ok t samen zou kunnen gebruiken zou ideaal zijn dan hoef ik niet te stoppen met winstrol . Of heeft dit negatieve effecten?

Beetje wazig wat je aan doen bent
Hoelang is geleden dat je die gel gebruikt Hebt??
Mag ik eens vragen hoeveel winny je pakt en hoelang je dat van plan bent te doen?

Als je test combineerd met winstrol gaat je oestrogeenlevels sowieso al zakken. Dit omdat winstrol ook aan je aromatisatie enzym zal hechten, dus minder aromatisatie van test.

• Topic Starter Topic Starter
Met andere woorden je hebt niet nagekuurd en bent te snel begonnen met een nieuwe kuur. Of begrijp ik het niet goed?

Dit is precies wat er aan de hand is! Vandaarde vraag of ik het samen kan gebruiken zodat mijn testlevels hoger komen !?

Dit is precies wat er aan de hand is! Vandaarde vraag of ik het samen kan gebruiken zodat mijn testlevels hoger komen !?

Je testlevels komen hoger door gewoon een tijd off te gaan en een nakuur te nemen op het moment dat je hem moest nemen... Nu is het mss al een beetje te laat.

Time on = time off, minimaal. Winstrol onderdrukt ook (inb4 discussies)... Dus nee dat lijkt me geen goed idee.

Wacht gewoon ff man en laat je bloed prikken over een paar maanden.

Als je test combineerd met winstrol gaat je oestrogeenlevels sowieso al zakken. Dit omdat winstrol ook aan je aromatisatie enzym zal hechten, dus minder aromatisatie van test.

Waarom kun je bij dht libido problemen krijgen?
dht zijn toch afgeleiden van test?

is niet bij iedereen. is persoonsgebonden. bij anderen is het weer omgekeerd. waarom? misschien te weinig oestrogeen door de dht. als er te weinig oestrogeen is, kan dat ook libiodoproblemen geven. 't is maar een veronderstelling van mij.

Heb nergens gezegd dat je van DHT libido problemen kan krijgen.

Maar als je DHT of een afgeleide neemt gaat er geen omzetting naar oestrogeen zijn van deze. En oestrogeen heeft verschillende beschermende funties in je lichaam.

Oestrogeen is ook nodig voor goed libido idd.

Terug
Naar boven