MuscleMeat

Winstrol only cycle

Alles ligt nu toch al plat. Maak je winstrol kuur lekker af en doe de volgende keer wat beters (en vanaf een laag vet percentage) . Die paar keer minder seks in 2 weken moet te overleven zijn toch..

• Topic Starter Topic Starter
Haha met liegen zou ik toch alleen mezelf voor de gek houden…….. als het geen spier ‘kan’ zijn vraag me af wat het dan wel is aangezien ik niet dikker ben geworden maar juist veel breder in rug/benen/schouders/armen etc

Haha met liegen zou ik toch alleen mezelf voor de gek houden…….. als het geen spier ‘kan’ zijn vraag me af wat het dan wel is aangezien ik niet dikker ben geworden maar juist veel breder in rug/benen/schouders/armen etc
Zou het niet weten, dat moet je echt aan AK vragen. Hij is de deskundige hierin

Alles ligt nu toch al plat. Maak je winstrol kuur lekker af en doe de volgende keer wat beters (en vanaf een laag vet percentage) . Die paar keer minder seks in 2 weken moet te overleven zijn toch..
klopt ga het gewoon lekker af maken, ben nog jong dus herstel moet goed komen haha

Heb even anders aangepakt dit keer, lees veel dat mensen cutte op winstrol om droger te worden…. Ben maar eens gaan Bulken op Winstrol only cycle. Ben van 93 kilo naar 97kg gegaan in 3,5 week. mijn trui maatje L pas ik niet meer en zit nu op XL, ben zeker groter en breder geworden zeer tevreden ermee!
Als je al zo vet bent, heb je het helemaal niet in de gaten dat je nog vetter wordt.

Als je al zo vet bent, heb je het helemaal niet in de gaten dat je nog vetter wordt.
al dat gezeur over vet je klinkt net als die h**ren met opgespoten lippen die alleen gaste willen met buikspieren… niet iedereen wilt wat Jij wilt dus stop met al dat geouwehoer maat

Bijlagen

• 8326FB7C-C2C4-4009-96FE-5FCBF7B09790.jpeg - 578020
    8326FB7C-C2C4-4009-96FE-5FCBF7B09790.jpeg
    119,9 KB · Weergaven: 71
Hahaha ziet er sick uit, alleen dit is totaal niet iets wat ik dus zou willen… een beetje gespierde dad body ben ik al blij mee haha
Hij zit nu ook in prep en foto is na training. Maar je kunt het beste je vet niet hoger hebben dan 17%. (wat vroeger normaal percentage was) tegenwoordig is iedereen mollig en ligt het BF stukken hoger.

Hij zit nu ook in prep en foto is na training. Maar je kunt het beste je vet niet hoger hebben dan 17%. (wat vroeger normaal percentage was) tegenwoordig is iedereen mollig en ligt het BF stukken hoger.
Dat wordt zeker mijn eerste volgende doel, vetprecentage is nu 20% dat moet richting de 15% 💪

Dikke Wovano :D

@Walid Nu weet ik ook waarom je Libido problemen hebt :D
8326fb7c-c2c4-4009-96fe-5fcbf7b09790-jpeg.jpg - 647137

Laatst bewerkt:
al dat gezeur over vet je klinkt net als die h**ren met opgespoten lippen die alleen gaste willen met buikspieren… niet iedereen wilt wat Jij wilt dus stop met al dat geouwehoer maat
Kuren of überhaupt bulken op zo'n vetpercentage heeft geen zin dus je hebt geen idee waarmee je bezig bent. 15% vet is echt de bovengrens.

Terug
Naar boven