XXL Nutrition

Winstrol only vroegtijdig stoppen wegens spierscheur?

:roflol: Het is een spierscheur meneer, over 2 weken is het weer goed. Weefselherstel duurt bij een (echte)spierscheur minimaal 6 weken alvorens weer te kunnen belasten. Die artsen lullen ook maar wat he.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat zei mn schoonvader ook (is radioloog) 6weken out. Weet zelfs niet of de locatie klopt. Mn arts vertelde mij dat het de latissimus dorsi was terwijl ik de blessure ben opgelopen tijdens het upright rowen. Ik denk eerder dat het de lower traps zijn, die overlappen wel een stuk de lat d. Denk ook dat de spier een scheurtje vertoond in de lengterichting, dus met het spierweefsel mee. En niet dwars.
Miss maar is een echo laten doen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag, na 10 dagen rust, terug voor de eerste keer getraind.

Heb fb gedaan zonder rug en schouders, das terug voor volgende week.
Training ging goed, lage gewichten hoge reps. Geen pijn meer op de gekwetste plaats doch ben ik nog heel voorzichtig. Ga dit een 4tal weken doen en dan stilaan terug overschakelen op split schema en gewicht stilaan terug vermeerderen. Met rug en schouders wacht ik nog een paar weken langer om daarmee voluit te gaan. Upright row iig ff uit mn schema gebanned.

Deed eigenlijk wel goed om terug te trainen maar twas precies of heb een jaar niet meer getraind... Zo moeizaam joh! :D

Terug
Naar boven