XXL Nutrition

Winstrol op 17jaar

bodybouwers

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik heb tijd geleden 2maand ongeveer een keer winstrol gehad 1 dagje 4 tabs 2 sochtends 2 savonds intotaal 40mg op een dag van een ''kameraad'' gekregen hij zei dat ik een geweldige pomp ervan kreeg. nu is het probleem: ik heb dit 1 dag genomen wat heel erg dom is achteraf nu ik lees dat dat gevaarlijk is en DOM onder 21. nu heb ik de vraag: is het nu zo dat me groei al gestopt is na 1 dag winstrol? of zelfs mensen hoor ik zeggen in sportschool dat 1 kuur van 6 week winstrol onder 21 geen kwaad kan mits je normaal gebruikt? is dit zo?

Thnx en heb er spijt van echt dom mja zit in mijn aard om graag dingen te proberen waar ik nu dus spijt van heb. :(

held, eerst slikken dan pas vragen. Is gewoon dom om op die leeftijd al te gaan gebruiken, je hormonen zijn nu juist op topniveau, ga je het platleggen. Je zal niet meer groeien, je zal altijd klein blijven :(

Mits je normaal gebruikt..zever gezever.
Gebruiken is gebruiken.
Dat ene tabje kan geen kwaad maar een volledige "normale" kuur is not done. Punt.

• Topic Starter Topic Starter
is het echt zo dat na 1 dag slikken alles plat ligt? dat ik na die ene dag nu nooit meer groei?

1 dag no problem, maar doe het minimaal 4 jaar niet meer als je groot wil worden ;)

Je zal nooit meer zonder kuurtje kunnen groeien man..

Hallo,

ik heb tijd geleden 2maand ongeveer een keer winstrol gehad 1 dagje 4 tabs 2 sochtends 2 savonds intotaal 40mg op een dag van een ''kameraad'' gekregen hij zei dat ik een geweldige pomp ervan kreeg. nu is het probleem: ik heb dit 1 dag genomen wat heel erg dom is achteraf nu ik lees dat dat gevaarlijk is en DOM onder 21. nu heb ik de vraag: is het nu zo dat me groei al gestopt is na 1 dag winstrol? of zelfs mensen hoor ik zeggen in sportschool dat 1 kuur van 6 week winstrol onder 21 geen kwaad kan mits je normaal gebruikt? is dit zo?

Thnx en heb er spijt van echt dom mja zit in mijn aard om graag dingen te proberen waar ik nu dus spijt van heb. :(

heb je de overschot nog staan? :D grapje ofc, nu kdenk niet dat dit kwaad kan van 1dagje

Terug
Naar boven