MuscleMeat

winstrol op begin of einde

peke

Cool Novice
Waardering
1
wat is jullie idee hierover winstrol in de eerste 6 weken of in de laatste weken
voor in een kuurtje met sus met bod of primo
het moet een beetje een droge massa kuur worden

ik doe zelf altijd de laatste weken.. maargoed dat zijn meestal echt massa kuren waardoor ik zelf in de laatste weken iets droger en scherper word... plus het feit dat ik de gewonnen massa dan ook weer beter schijn vast te houden ...

Winstrol zou ik ook in de laatste weken doen. Zoals eddy al zegt, je eindigt wat droger/harder etc.

met winny oppassen, zeker met de orale shizzle, kan bepaalde hormonen laten stijgen die je niet wil tijdens de pct!

anti-anabolic(muscle destroying) glucocorticoid hormones

van waar komt dat verhaal? en wat bedoel je met dat hormoon? is dat geen andere naam voor cortisol?

Allen met winny orals?

Beet je raar daar het dezelfde stof betreft als injects, anyway waar dan mee eindigen om nog wat op te harden?

of het ook met de injects is weet ik niet precies. die kan ik niet gebruiken en zijn dus voor mijn beeldvorming irrelevant.

'opharden' kan bv met test prop, masteron, primo enezn..maar bedenk dat voeding alles is

dat komt van big cat (en heb het nagezocht en het klopt)....orale shizzle op t einde zorgt voor stijging van dat hormoon....is een ander hormoon dan cortisol!

zou het dan bijv een goed idee zijn om winny niet de laatste 6 weken te nemen maar bijv na je winny nog bijv 2 weken enkel op test te draaien zodat deze hormonen bijdraaien terwijl je nog on bent?Of draait dat pas bij wanneer je off bent?

met winny oppassen, zeker met de orale shizzle, kan bepaalde hormonen laten stijgen die je niet wil tijdens de pct!

Daarom ook altijd eindigen met test. Ook het advies van Big Cat. Winstrol zou ik pakken tot de laatste inject en dan niet meer. Tenzij dat ook al niet meer voldoende zou zijn.

Maar wanneer je met winny eindigt is het idd dat je moeilijker herstelt, dat geldt niet alleen voor winny. Heb ik destijds meegekregen van BC.

Daarom ook altijd eindigen met test. Ook het advies van Big Cat. Winstrol zou ik pakken tot de laatste inject en dan niet meer. Tenzij dat ook al niet meer voldoende zou zijn.

Maar wanneer je met winny eindigt is het idd dat je moeilijker herstelt, dat geldt niet alleen voor winny. Heb ik destijds meegekregen van BC.

winny en ..?? :haar:

persoonlijk vind ik winnie het einde....

maar ook biggetje moet men niet uitvlakken hoor, als het gaat om net ff dat extraatje!

oh dan zou ik maar een week prop er achter plakken dan, he wat jammer nou ;)
(Eng dat dit mijn eerste gedachtegang was en niet eerst het gedachte dat ik tren een week minder zou kunnen draaien)

Kan je daar volgens jouw ook wat tegen doen of......?

Ja... aan het begin zetten of zorgen dat test paar dagen langer in je lijf zit dan winny.

Ben met mijn test kuur ook met winny geeindigd en heb na mijn laatste inject nog 1 week winny gepakt.

het duurt een maand voordat de test(e) helemaal uit je systeem is, dus je kunt de winny nog 2weken pakken na je laatste test inject.

test. e: wk:1/10
winny:wk:8(9)/12
pct:12/16...

Terug
Naar boven