AndroidHealthClinic

winstrol op einde test e kuur

homen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
gisteren heb ik mijn 7de injectie van 500mg test e gezet (kuur voor 10 weken).
ik denk eraan om volgende week bij mijn 8de injectie winstrol 50mg e/d te laten meelopen tot op het einde van mijn kuur (voor 3 weken). Daarna tuurlijk nakuur met nolva.

Wat denken jullie ervan?
Ik twijfelde tussen dianabol of winny, maar winny lijk me meer geschikt?

Het is zeker mogelijk om dit te doen. Sommige zeggwn je herstel zal iets moeilijker gaan vlgns mij door hogere cortisol levels(weet niet zeker meer net wakker XD). Iig ik zou voor winny gaan ben je na je kuur wat droger en harder dan met diana.. Laat je hcg mee lopen? Is een must als je t vanaf brgin.mee liet loprn. Anders kijk rond voor info over hcg later in de kuur...

• Topic Starter Topic Starter
hcg laat ik niet meelopen, het is mijn eerste kuur.
denk dat ik volgende week bij volgende shot winny start ;)

Ja zorgt voor verhoogt cortisol op het eind. Maar aromasin in je nakuur gaat dit tegen.

• Topic Starter Topic Starter
dit zou ik ook willen weten mocht ik eind winstrol doen, hoe ziet mijn nakuur eruit?

dit zou ik ook willen weten mocht ik eind winstrol doen, hoe ziet mijn nakuur eruit?

Hetzelfde, gewoon nolva 20mg 4-tal weken.

Voor dat cortisol verhaal, als dat echt zo'n probleem is, trek je test dan 2 weken langer door dan je winny.

Heb na mijn test+deca kuur vorig jaar ook laatste 6 weken winstrol erbij genomen a 50mg per dag. Liet ook mijn test niet 2 weken langer meelopen (uiteraard wel eerder gestopt met de deca) en ook geen hcg.. Wel 2 weken na mijn laatste inject en laatste winstrol tab nog 4 weken nagekuurd met nolvadex. Heb eerlijk gezegd geen last gehad van libido problemen terwijl ik toch 10kg gegaind heb. Ga binnenkort eens tren proberen en ook dit nog zonder hcg zolang ik geen last krijg van mijn ballen, anders dan weet ik wat bij mijn kuur daarop volgend mee laat lopen!

Zou de winstrol wel iets langer laten meelopen. Naar mijn mening is 3 weken wel erg kort. Zou geen dianabol nemen aan het einde van je kuur, zie daar de meerwaarde niet van.

mocht je dus eind winstrol doen, zou je nakuur er bijv zo uit zien: 4 weken 20mg nolva+20mg aromasin /dag?

Ik durf eigenlijk niet eerlijk te zeggen of voor het cortisol verhaal 2 of 3 weken aromasin bijv ook genoeg zou zijn. Maar met 4 weken zit je sowieso goed. Ik gebruikte altijd aromasin extra in mn nakuur. Maar ik kuurde ook flink.

Ik gebruik àltijd aromasin in mijn nakuur. 20nolva 20aro. Wat heeft het voor zin om de test 2 weken langer door te trekken.. Slaat nergens op imo

Waar slaat dit op? Cortisol wordt niet verhoogd door AAS en waarom zou aromasin dat tegengaan?

Ik gebruik àltijd aromasin in mijn nakuur. 20nolva 20aro. Wat heeft het voor zin om de test 2 weken langer door te trekken.. Slaat nergens op imo

Hahah plus 1. De reden dat iemand winny einde van kuur gebruikt is voor hardheid en droogheid aan t eind. Als je 2 weken test door laat lopen trek je weer vol met vocht XD

herstel herstel je gaat tog alleen goed als je kuurt dus dat maakt me niks uit zou mij lijken aangezien je anders
ook niet aan een kuur zou zijn begonnen gewoon goed nakuren 40/20 ofzo afbouw en dan komt het wel goed :)

Terug
Naar boven