- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 66kg
Zijn Winstrol tabs net zo schadelijk als D-Boll tabs, ik wou dat gewoon eens weten, kheb het namenlijk niet gevonden via de search functie...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)is dat je niet alleen moet zijn met een vrouw als je het gebruikt omdat je je zelf dan niet kan inhouden. En dat agressiviteit veel voorkwam met het gebruik van halotestin.prinsjj zei:Orale anabolen saboteren de verbrandingsprocessen in de lever en zorgen dat er meer schadelijke bijproducten ontstaan.
Een andere conclusie die je op basis van deze studie kunt trekken is dat het met de risico's voor de lever kennelijk wel meevalt. In de sport circuleren verhalen over atleten, die doseringen gebruiken in de orde van grootte van de ratten in de Spaanse studie. Zonder dat ze last krijgen van hun lever.
http://www.ergogenics.org/stanozolol2.html

Zoals ik zei, oxy is bijna altijd giftiger omdat niemand maar 40-50 mg neemt zoals bij dbol. Aan 100-150 mg is het veel giftiger dan dianabol.Johny zei:Maar hoe zit het dan met de werkzame dosis en de verhoudingen van toxiciteit? Anadrol neem je bv 50-150 mg per dag en dbol meestal zo tot de 20-50 mg/dag (uitzonderingen daargelaten). Is een werkzame hoeveelheid androl dan schadelijker voor de lever of toch niet?
Word nog zelden gebruikt omdat er nu zoveel alternatieven zijn (denk maar aan tren, winny, eq etc)En halotestin, dat wordt toch niet zoveel gebruikt. In wat voor vorm neem je het?? Het enige wat ik ooit over halotestin gelezen heb (dacht ik)is dat je niet alleen moet zijn met een vrouw als je het gebruikt omdat je je zelf dan niet kan inhouden. En dat agressiviteit veel voorkwam met het gebruik van halotestin.
Het wordt toch meestal gebruikt in de wedstrijdvoorbereiding??