MuscleMeat

winstrol tabs

JollyJumper

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m69
Massa
66kg
Zijn Winstrol tabs net zo schadelijk als D-Boll tabs, ik wou dat gewoon eens weten, kheb het namenlijk niet gevonden via de search functie...

Ik dacht van wel. Allebei 17 AA om zo niet gemetaboliseerd door de lever te worden. Even slecht dus.

dianabol is schadelijker mg voor mg

dit is het rijtje af van schadelijk naar minder schadelijk (ervan uitgaande dat alles in werkzame dosis wordt genomen!)

halotestin
anadrol
dianabol
anavar/winstrol

als je het puur per mg bekijkt, dan is het echter anders

halo
dianabol
anadrol
winstrol

anavar ben ik dan niet zeker maar zou toxisch gezien volgens sommigen dichter bij dianabol staan dan bij winny, dat is dus mg/mg

Het probleem met winstrol is vooral het nefaste effect op (goede) cholesterol.

Maar hoe zit het dan met de werkzame dosis en de verhoudingen van toxiciteit? Anadrol neem je bv 50-150 mg per dag en dbol meestal zo tot de 20-50 mg/dag (uitzonderingen daargelaten). Is een werkzame hoeveelheid androl dan schadelijker voor de lever of toch niet?

En halotestin, dat wordt toch niet zoveel gebruikt. In wat voor vorm neem je het?? Het enige wat ik ooit over halotestin gelezen heb (dacht ik :))is dat je niet alleen moet zijn met een vrouw als je het gebruikt omdat je je zelf dan niet kan inhouden. En dat agressiviteit veel voorkwam met het gebruik van halotestin.

Het wordt toch meestal gebruikt in de wedstrijdvoorbereiding??

Orale anabolen saboteren de verbrandingsprocessen in de lever en zorgen dat er meer schadelijke bijproducten ontstaan.

Een andere conclusie die je op basis van deze studie kunt trekken is dat het met de risico's voor de lever kennelijk wel meevalt. In de sport circuleren verhalen over atleten, die doseringen gebruiken in de orde van grootte van de ratten in de Spaanse studie. Zonder dat ze last krijgen van hun lever.

http://www.ergogenics.org/stanozolol2.html

prinsjj zei:
Orale anabolen saboteren de verbrandingsprocessen in de lever en zorgen dat er meer schadelijke bijproducten ontstaan.

Een andere conclusie die je op basis van deze studie kunt trekken is dat het met de risico's voor de lever kennelijk wel meevalt. In de sport circuleren verhalen over atleten, die doseringen gebruiken in de orde van grootte van de ratten in de Spaanse studie. Zonder dat ze last krijgen van hun lever.

http://www.ergogenics.org/stanozolol2.html

"De onderzoekers keken in het bloed ook naar een stel stoffen die iets zeggen over de staat waarin de lever verkeert. AST, ALT, ALP en gamma-GT zijn enzymen, totaal GSH is een klein eiwitje dat verontreinigingen opruimt en TBARS is een indicator voor de vorming van giftige stoffen uit vetten door vrije radicalen. Zoals je ziet was de invloed van stanozolol nihil."

Ik heb gelezen dat je ook naar CK en CGT moet kijken. Als die laatste verhoogd is heb je leverschade.
Soulreaver kwam laatst ook al met een studie waaruit bleek dat de gewone levertest niet altijd betrouwbaar is.

Iig zou je het beter injecteren maar nadeel van winstrol is dat je dan wel heeel veel moet spuiten: EOD, maar eigenlijk ED.

@T: die cholesterolverhouding HDL/LDL herstelt toch wel weer op den duur ???

Johny zei:
Maar hoe zit het dan met de werkzame dosis en de verhoudingen van toxiciteit? Anadrol neem je bv 50-150 mg per dag en dbol meestal zo tot de 20-50 mg/dag (uitzonderingen daargelaten). Is een werkzame hoeveelheid androl dan schadelijker voor de lever of toch niet?
Zoals ik zei, oxy is bijna altijd giftiger omdat niemand maar 40-50 mg neemt zoals bij dbol. Aan 100-150 mg is het veel giftiger dan dianabol.

En halotestin, dat wordt toch niet zoveel gebruikt. In wat voor vorm neem je het?? Het enige wat ik ooit over halotestin gelezen heb (dacht ik :))is dat je niet alleen moet zijn met een vrouw als je het gebruikt omdat je je zelf dan niet kan inhouden. En dat agressiviteit veel voorkwam met het gebruik van halotestin.

Het wordt toch meestal gebruikt in de wedstrijdvoorbereiding??
Word nog zelden gebruikt omdat er nu zoveel alternatieven zijn (denk maar aan tren, winny, eq etc)
Als het gebruikt wordt dan zou het idd best voor wedstrijdvoorbereiding zijn

Terug
Naar boven