XXL Nutrition

winstrol tabs

-maarten-

Novice
Waardering
0
Ik wil alleen winstrol tabs gaan nemen voor 6 weken , is het dan het beste om de tabs te verdelen over de dag of alles in een keer te nemen en zo ja om welk tijdstip? Ik werk overdag in de bouw en s avonds train ik rond 7 uur.

en ongeveer 2 uur voor je training de laatste dosis, dan heb je nog even een piek met de training heb ik me wel eens wijs laten maken

Hoe gaat je schema eruit zien?

• Topic Starter Topic Starter
1e week opbouwen, 2 t/m 5 30mg per dag, 6e afbouwen.

mzzl
maarten

maak daar maar 40 mg per dag van

1 keer per dag, niet op- en afbouwen. Tabs kan je gewoon 50mg per dag van nemen. 30mg is vrij weinig aangezien je toch niet stackt.

1 keer per dag? Hmz, ik dacht toch echt dat het verdelen ivm stabiele bloedwaardes inmiddels wel onderbouwd was..?

ArieWillem zei:
1 keer per dag? Hmz, ik dacht toch echt dat het verdelen ivm stabiele bloedwaardes inmiddels wel onderbouwd was..?

Zoals BC zegt 1 keer per dag "Omdat het erg lang aan de receptor blijft hangen, dat geld dubbel voor winny, zeker oraal, die specifieke bindingsproteinen heeft in de lever, waardoor de halfwaarde makkelijk uitloopt tot 2 dagen."

Halfwaardetijd van winny is trouwens langer dan menigeen denkt, dus die schommelende bloedwaardes zullen wel meevallen. Voor mij werkte een keer per dag perfect. Eerste tien dagen barstende koppijn, maar daarna geen last meer en goede gains.

First of all there is a slightly lower efficacy to take into account here as well due to two characteristics. The first being that you feed the total amount to the liver in smaller portions, yet the liver still manages to metabolize the same amount. Percentage wise that means less methandienone would make it through totally. The second would be that the peak levels aren't quite as high since no large doses are taken all at once. These two facts make it hard to recommend that just anyone take multiple doses. People who take moderate to low doses of ONLY methandrostenolone should probably opt for a single morning dose. This delivers a higher peak level and more survival of your only steroid.

Bron: http://www.bodybuilding.com/fun/catdian.htm

Helzefde geldt ook voor winstrol.

Terug
Naar boven