AndroidHealthClinic

Winstrol > Visolie > Mariadistel

PlayerX

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Mensen ff een paar vragen,

Is het verstandig om tijdens je winstrol (orals) visolie te gaan gebruiken om de afzetting van vetmoleculen in de slagaders tegen te gaan??

En hoe denken jullie over het gebruik van mariadistel voor ondersteunende werking van de lever???? zo ja dan tijdens je kuur of erna............

Of is dit allemaal totale BULLSHIT?????????

THANKS!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Wat dacht je van, altijd visolie nemen omdat dit zeer veel positieve werkingen heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Wat dacht je van, altijd visolie nemen omdat dit zeer veel positieve werkingen heeft.

Ik eet minimaal 3 keer in de week vette vis dus ik kom zoizo wel aan me omega 's maar ik hoorde dit van een kennis van me dus daarom de vraag!!!
Hoe denk jij dan over die mariadistel???

maakt niet uit omega-3 - 6 altijd positieve uitwerking.
Mariadistel na de kuur alhoewel het, naar mijn mening, niet echt kwaad kan tijdens maar lijkt me een beetje onlogisch.

mariadistel kan heel goed tijdens de kuur, geen enkel onderzoek staaft de visie dat het orale shizzle minder actief zou maken!

gezonde vetten altijd doen!

ok Thanks Guys;)

Ik zit sinds een week aan de levertraan voor de goede vetten... :kots:

Schijnt 1 van de betere vetzuur bronnen te zijn. Wilde eerst aan de lijnzaadolie maar had daar
weer rare dingen over gelezen helaas.

Dus het maakt volgens jullie niet uit of ik nou de mariadistel vanaf het begin van me kuur neem of vanaf het begin van me nakuur (nolvadex) of helemaal pas als ik klaar ben????

neem die mariadistel maar bij het begin van je nakuur

ik zou het anders toch niet melden ;)

Dat van die mariadistel was ik ook al opzoek naar, dus thanks voor de antwoorden guys. Karma under the way.

Omdat de mariadistel dan ondersteuning biedt tijdens de moeilijke afbraak van 17aa door de lever.

en waarom dan niet altijd...

dunno :)

Volgens mij was mariadistel ook niet khelemaal lekker voor de lever... Dus is het het beste om na de kuur te nemen.

Terug
Naar boven