AndroidHealthClinic

Winstrol > Visolie > Mariadistel

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij was mariadistel ook niet khelemaal lekker voor de lever... Dus is het het beste om na de kuur te nemen.

Het help juist je lever te herstellen en te reinigen dus ik neem aan dat het dan juist wel goed is voor je lever... of heb je dit uit studies vernomen ofzo???

Mja, weet ik niet meer. Zit alleen wel in mn hoofd die info.. Als niemand het kan bevestigen dan zal het wel niet:)

Het help juist je lever te herstellen en te reinigen dus ik neem aan dat het dan juist wel goed is voor je lever... of heb je dit uit studies vernomen ofzo???
Klopt het verhoogt de enzymen in de lever die gif afbreken, hierdoor breekt het ook de molecule van de aas sneller af en daarom is het totaal nutteloos tijdens de kuur. Het zou hetzelfde zijn als een vuurtje stoken om er dan met water over te sproeien, wachten tot na de kuur dus.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt het verhoogt de enzymen in de lever die gif afbreken, hierdoor breekt het ook de molecule van de aas sneller af en daarom is het totaal nutteloos tijdens de kuur. Het zou hetzelfde zijn als een vuurtje stoken om er dan met water over te sproeien, wachten tot na de kuur dus.

Op dat antwoord zat ik nou te wachten THANKS pik!!!

Ben blij dat ik bij deze info ben uitgekomen ... had voorgenomen om elke morgen 1 glas mariadistel te drinken tijdens mijn winny only kuur ...

En voor hoelang verhoogt mariadisel deze enzymen in de lever?
Misschien is het dan mogelijk om bv eerst de oral te nemen en dan
4-5 later mariadistel te nemen, zodat er een goede reiniging snachts kan gebeuren?

Mariadistel tijdens en na de winstrol!!!

Laatste keer ook klein kuurtje winstrol only gedaan en merkte echt totaal geen vermindering in werking van de winstrol. Het sloeg gewoon weer in als een bom. 30 mg winstrol per dag voor 5 weken en 4 kilo aangekomen en met bankdrukken van 6 x 100 naar 8 x 105 gegaan.

Nam 3 keer per dag 10 mg winstrol en 1 capsule mariadistel erbij.

Leuk hoor die theorie erachter, in de praktijk blijkt het toch weer anders. Maargoed, wie weet was ik zonder mariadistel nog een ons meer aangekomen of nog een rep meer gehaald met bankdrukken maar ik betwijfel het en ik vind mn gezondheid dan toch belangrijker dan dat hele kleine beetje winst meer!

Mariadistel tijdens en na de winstrol!!!

Laatste keer ook klein kuurtje winstrol only gedaan en merkte echt totaal geen vermindering in werking van de winstrol. Het sloeg gewoon weer in als een bom. 30 mg winstrol per dag voor 5 weken en 4 kilo aangekomen en met bankdrukken van 6 x 100 naar 8 x 105 gegaan.

Nam 3 keer per dag 10 mg winstrol en 1 capsule mariadistel erbij.

Leuk hoor die theorie erachter, in de praktijk blijkt het toch weer anders. Maargoed, wie weet was ik zonder mariadistel nog een ons meer aangekomen of nog een rep meer gehaald met bankdrukken maar ik betwijfel het en ik vind mn gezondheid dan toch belangrijker dan dat hele kleine beetje winst meer!

Dan moet je helemaal niet kuren gab. Is nog beter voor je gezondheid;)

bij veel gevallen maakt mariadistel het je lever nog moeilijker maar goed..

Terug
Naar boven