Fitness Seller

Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
60
ff een paar vragen, als je met winstrol wilt gaan kuren, en dit je eerste kuur is, zijn er nadelen ? misselijk, ziek, opgefokt, zoiets. Ik wil gaan kuren met winstrol pillen, van 5mg. Hoelang is het aan te raden te kuren ?

je weet er nog niet veel van beter dat je eerst even alles doorleest e.d

winstrol is niet 1 of ander supplementje hoor :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
nee ik heb het gelezen, in de forum anabolen, ong elke topic, alleen ik kan daar nog niet posten. Maar mensen beantwoord ff mn vraag aub

niet nakuren ? kwil het ff weten voordat ik eraan begin, zoveel verschillende reacties op al die sites en forums

thanks, gaan es bestellen ;) super

hallo ik wil mijn eerste kuur zetten ben al tijdje bezig en tis moment ervoor
ik zou sustanon 250mg +nandrolone decanoate3ml gebruiken voor 8weken is dit wel goed voor de 1ste keer en zijn er geen zware risco's bij het zelfinspuiten of zou je dit bij uw dokter kunnen doen

hallo ik wil mijn eerste kuur zetten ben al tijdje bezig en tis moment ervoor
ik zou sustanon 250mg +nandrolone decanoate3ml gebruiken voor 8weken is dit wel goed voor de 1ste keer en zijn er geen zware risco's bij het zelfinspuiten of zou je dit bij uw dokter kunnen doen

250mg sust en 200mg deca is een goede beginnerskuur. Dat kan je dan 8 a 10 weken nemen, hangt ervan af hoe goed je er op gaat. Risico's met injecteren zijn er altijd als je er totaal geen verstand van hebt. Beter ga je naar een ervaren iemand die je het een keer kan voordoen.

Mogen ze niet in het de anabolen sectie posten, gaan ze de supplementen sectie bevuilen....

mag je eventueel deze twee samen nemen in 1 spuit of toch liever in 2keer spuiten met dag tussen ofzo

en is ook bij deze een nakuur nodig. best wel zekerst
2weken bijkuuren

gooi er maar een slotje op....

zomer komt er weer aan :rolleyes:

6 weken 40 mg winny per dag kan je nakuren, maar het hoeft niet. zelf ik, die al een stukje ouder ben, heb geen enkel probleem achteraf zonder nakuur.

:roflol: Nog net ff tijd om te trainen voor de zomervakantie :roflol:

Zolang ze maar niet in de weg lopen in de sportschool....

:cool: Ik geraak de sportschool zelfs niet meer binnen ... :hahaha:

niet een beetje ongepast mensen die blijkbaar niets van AS kennen, ertoe aan te zetten te gebruiken...?? 7 weken 40mg stanozolol oral en nauurtje nolva, cava! maar euh, het gebruik en effecten ervan zou ie toch zelf moeten weten als hij er serieus mee bezig is

allee, mijn gedacht maar e...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven