MuscleMeat

winstrol

Ja meestal doet het pijn.
Kan een paar dagen wat branderig voelen....zelf heb ik er geen last van.
Injecteer diep!

Inderdaad diep injecteren.. wat voor naald gebruik je?

Toppie

40mm is meer dan diep zat in je been. Maar als je die 50mm gebruikt en drie kwart erin zet is het ook goed.

stell je spuit met die 5cm spuit in je bot (wat best mogelijk is :D ) komt het testo dan evengoed op een gegeven moment in het bloed ? zijn daar tests van ? :D

Geloof me.. jij leegt geen spuit in je bot zodra je die raakt spring je de lucht in

Geloof me.. jij leegt geen spuit in je bot zodra je die raakt spring je de lucht in

Denk ik ook ja.:rolleyes:

Anyways, aangezien Winny best diep geinjecteerd wordt, ben je dan niet beter af in je bips dan in je been daar je daar makkelijker diep kan gaan?

Zijn alle wateropgeloste AAS eerder pijnlijk te noemen of is Winny hier echt de koploper in?

Ja maar winny zet je ed of eod en dan moet je je injection sites wisselen.

uhm gebruik de laatste tijd gewoon de groene naald om te inject. in me schouder bevalt prima en met winny inject heb ik nooit echt last gehad van pijnlijke inject spots.
Denk wel dat dit persoonsgebonden is de een is gevoeliger als de ander dus ja...

• Topic Starter Topic Starter
k heb nou 2 dagen last gehad en nu gelukkig word het wat minder.
maar met 50mm raak je echt nog niet je bot of je moet wel hele dunne beentjes hebben:)

lekker gemakkelijk als je van plan bent om benen te trainen;)

Ik vind dat je winstrol ed moet zetten. Kijk maar naar de halfwaarde tijd van winstrol...

Heb zelf ook geen pijn ervaren. B12 doet bij mij veel meer pijn...

idd, 30 tot 40mm is wel te doen.

Terug
Naar boven