MuscleMeat

Winter Cycle

G21

Alpha Male
Elite Member
Waardering
8
beste chemische vrinden, ik heb een beetje zitten brainstormen voor aankomende winter, wil kwalitatief aankomen en het vet/vocht beperken!
hetvolgende kwam in mij op

wk 1: 1000mg test enanthaat/800mg deca frontload
wk 2-9: 500mg test enanthaat/400mg deca
wk 2-6: 75mg tren ace. eod
wk 7-10: 50mg winny eod
wk 1-16 0,4 ml femara ed
wk 1-10 200mg Vit B6 ed

nakuur:

wk 4-13: 500 IU HCG pwk
wk 12-16: 40mg nolva ed
wk 12-14: 50mg clomid ed
wk 11-16: 80 mcg clen ed
wk 13-16: 0,5ml/3,5mg ketotifen ed
tribosten
zma

supplementen dagelijks:
multi vit
weightgainer
whey
complex protein
omega 3-6-9
bcaa's

dit leek mij een leuke cycle waar ik aardige vorderingen mee kan maken.
dit wordt voor mij de eerste keer tren :D
weet dat beide deca en tren prostagenen zijn, maar ik denk dat de combinatie van vit. b6 en femara de gyno wel kan beperken.
heb in het verleden namelijk nooit last gehad van gyno!
de femara neem ik tot aan het einde van de clen in wk 16 ivm het verhogen van igf en als anti-e kan het de rebound van oestrogenen in de nakuur te niet doen.

als jullie je wijsheid met mij willen delen, zie ik de reacties graag tegemoet!

greetz.

G21

Het ziet er lekker uit bro maar ik zou de winny en de tren 1 (of 2) weekje(s) opschuiven aangezien je test en deca nog iets langer doorwerkt..

verder niks op aan te merken

nakuur ziet er goed uit en de supps ook!!!

hier zul je lekker op gaan bro!

• Topic Starter Topic Starter
zat ik ook aan te denken, maar na wk 10 zie ik nooit zoveel resultaat meer, en dan vind ik het zonde, ook kwa onderdrukking van de testes!!
aangezien ik in week 11 begin met de clen, heb ik dan wel een booster voor het trainen zelf!

thanks voor je commentaar!

is idd een goeie optie, alleen weet ik dat het echte groeien meestal bij week 6 ophoud bij mij, daarna ga ik er beter uitzien! misschien verplaats ik de tren dan naar week 4 tot 8!

thnx!

G21 zei:
is idd een goeie optie, alleen weet ik dat het echte groeien meestal bij week 6 ophoud bij mij, daarna ga ik er beter uitzien! misschien verplaats ik de tren dan naar week 4 tot 8!

thnx!

ik zou dan toch de tren in week 6 beginnen.... zoals je zelf zegt normaal stop je met groeien bij week 6.... nou daar zal die tren dan wel een stokje voor steken :D

maargoed op zich zal dat nog niet zo heel veel uit maken.....ziet er goed uit die kuur... ik ben vooral een voorstander van winny op het eind... hou je de gewonnen massa echt goed door vast...

ik zie dat je in de nakuur periode ook clen gaat gebruiken... wil dit ook eens gaan proberen... dus jij gelooft ook in het anti-catabolische effect hiervan?..

grt eddy

Navy zei:
misschien juist als rond week 6 de meeste groei eruit is, zal de tren+winny nog een extra zetje zijn.
maar kan me ook wel weer vinden in jou gedachten gang.
je wilt van alle middelen zo veel mogelijk profiteren en dat zijn meestal de middelen die je aan het begin neemt.

greetz

ja wij kennen het gevoel wel... bang zijn om die paar kilo'tje mis te lopen... :D

Navy zei:
misschien juist als rond week 6 de meeste groei eruit is, zal de tren+winny nog een extra zetje zijn.
maar kan me ook wel weer vinden in jou gedachten gang.
je wilt van alle middelen zo veel mogelijk profiteren en dat zijn meestal de middelen die je aan het begin neemt.

greetz

precies.. zoals je zelf ook hebt wil je altijd het uiterste uit je kuur halen.
ik zat al in dubio over de tren, vanaf week 4 lijkt me een goeie compromis! :D
aangezien ik de winny en tren dan 2 wkn samen neem kan het dan misschien nog voor verassingen zorgen!

@ eddy:

ja , heb clen bij mn laatste nakuur gebruikt, en er zeker over te spreken, heb mn gains goed weten te behouden!!

ik denk dat dit hem gaat worden dan:

wk 1: 1000mg test enanthaat/800mg deca frontload
wk 2-9: 500mg test enanthaat/400mg deca
wk 4-8: 75mg tren ace. eod
wk 7-10: 50mg winny eod
wk 1-16 0,4 ml femara ed
wk 1-10 200mg Vit B6 ed

nakuur:

wk 4-13: 500 IU HCG pwk
wk 12-16: 40mg nolva ed
wk 12-14: 50mg clomid ed
wk 11-16: 80 mcg clen ed
wk 13-16: 0,5ml/3,5mg ketotifen ed
tribosten
zma

als iemand nog op of aanmerkingen heeft, hoor ik het graag! :)

Terug
Naar boven