AndroidHealthClinic

winter kuur

Reno77

Cool Novice
Waardering
1
ik heb een vraagje ivm met mijn laatste kuur die 30mg diana 500 test 400 deca was 12/10 weken.
Off van halfweg juni, 4 weken 20mg nolva nagekuurt tot halfweg juli.
Ben nu dus 6 weken off met nakuur niet bij geteld.
Nu zou ik graag oktober starten met nog een bulkkuur, dus september nog volledig off zodat ik 10 weken off ben.

Is dit genoeg? Of toch beter maandje extra wachten en eventueel voor 100% zekerheid bloedtestje?

De kuur die ik in gedachte heb is 500 test e 400 bold 10 weken +-

thx!

Je zegt het zelf al, voor 100% zekerheid een bloedtestje.

Elke andere manier is gokken.

Ik ga er van uit dat je bent herstelt. Maar bloedtestje en je weet het zeker. LH, FSH en Test zijn het belangrijkste om te weten.

• Topic Starter Topic Starter
ok ja bloedtest it is dan :)

en kuur zelf? goeie stack test bold? heb enkel ervaring met deca.
honger en minder vocht zou het moeten resulteren maar ja, lees, hoor dan ook zoveel.

hoeveel weken zou ik bold zetten? kickt ook pas na 6-8 weken echt in als ik het goed voor heb?

thx

16weken en zou je dosering flink omhoog gooien. 400bold is veel te weinig. Ivm je vorige kuur zou ik 625mg test met 600-700mg bold zetten.

ik heb een vraagje ivm met mijn laatste kuur die 30mg diana 500 test 400 deca was 12/10 weken.
Off van halfweg juni, 4 weken 20mg nolva nagekuurt tot halfweg juli.
Ben nu dus 6 weken off met nakuur niet bij geteld.
Nu zou ik graag oktober starten met nog een bulkkuur, dus september nog volledig off zodat ik 10 weken off ben.

Is dit genoeg? Of toch beter maandje extra wachten en eventueel voor 100% zekerheid bloedtestje?

De kuur die ik in gedachte heb is 500 test e 400 bold 10 weken +-

thx!

even off topic wat heb je gepakt met je vorige kuur en.hoe ging je herstel/ terugval

je kan van je bold kuur niet hetzelfde verwachten als van de deca he. Deca is 1 van de beste massa bouwers, bold 1 van de beroerdste :P

deca als een van de beste massa bouwers is persoonsgebonden. een hoop vocht pak er je zowiezo mee. ik vind het rommel eerste klas.

Terug
Naar boven